CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA


Czytelnicze podsumowanie sierpnia

Kolejny miesiąc dobiegł końca. Mam ostatnio wrażenie, że czas niepostrzeżenie ucieka między palcami. Kiedyś biegł wolniutko. Pełzł niczym leniwiec. A teraz? Jakby działał na turbo...
  Sierpień był równie zaczytanym miesiącem jak poprzednicy. Czułam, że będzie mniej niż w czerwcu czy w lipcu ale i tak jestem bardzo zadowolona z osiągniętego wyniku. Za mną bowiem 38 powieści. Totalnie równych i ocenianych przeze mnie na całej dziesięciostopniowej skali. W tym gronie znalazło miejsce kilka patronatów, które polecam z całego serca. To te powieści na samej górze. Z pozostałych znalazło się również kilka perełek, które zasługują na wyszczególnienie. 
"W ciemnościach" Ada Tulińska
"Devil" Julia Brylewska
"Nie zadzieraj z nim" K Bromberg
"Ghost" A.Zavarelli
To moje TOP9
A co Wy możecie mi fajnego polecić? Ile książek przez cały sierpień udało się wam przeczytać? 

Zaczytanego września







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz