Czytelnicze podsumowanie miesiąca - Maj







Nadszedł ten moment. Koniec miesiąca.

A był bardzo, ale to bardzo bogaty w emocje. Dziękuję w tym miejscu wszystkich wydawnictwom i autorom, dzięki którym dane mi było przeczytać te zamknięte pod okładkami historie.


A także za dwa cudowne patronaty: Kamila Cudnik "Zgadnij, kim jestem" Zysk i S-ka Wydawnictwo oraz Sandra Robins "Miłość na sprzedaż" Wydawnictwo Novae Res.

Udało mi się przeczytać 27 książek (nie ma Magdy Mili "Tańczącej w ogniu, Część 2, Żywioły tom 4 - pdf)

Zapewne jesteście ciekawi jak wygląda moja topka? Tym razem mam nie lada problem, bowiem najchętniej wzięłabym wszystkie ale tak niestety się nie da.

Nie przedłużając:

Na podium stanęły te, które zyskały ode mnie 10/10, czyli maksymalna punktację (kolejność przypadkowa)

"Światy" J.D.Roe
"Sposób na Francuza" Alicja Skirgajłło
"Miłość na sprzedaż" Sandra Robins
"Kiedy mnie zobaczyłeś" J.D. Ruso
"Zgadnij, kim jestem" Kamila Cudnik

Te książki mogę polecić z całego serca.

A jak u Was wyglądał zaczytany maj? Przeczytaliście coś z mojego stosiku? Pokryło się coś? A może polecacie coś, czego nie czytałam a na co warto zwrócić uwagę? Piszcie. I czytajcie dalej. Ja na pewno z tej przyjemności nie zrezygnuję.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz