"Ruletka" Joanna Chwistek



Opis wydawcy:


Romans mafijny autorki bestsellerowej serii „Niezłomne”!

Dwudziestotrzyletnia Sheila Midler jako niemowlę została adoptowana przez jedną z najbardziej wpływowych rodzin mafijnych w Los Angeles – Midlerów. Mimo że się w niej nie urodziła, od początku była traktowana na równi z innymi członkami.

Kiedy głowa rodziny odchodzi na emeryturę, postanawia powierzyć Sheilii zarządzanie klubem oraz kasynem. Dziewczyna otrzymuje połowę udziałów. Druga połowa jest własnością Philipa Talbota, trzydziestoletniego mafioso i wspólnika jej ojca. 

Oboje od początku się nie dogadują: Philip jest zimny, nieprzejednany i traktuje Sheillę z góry. Ale dla dobra kasyna powinni się dogadać. Mężczyzna wprowadza więc Sheillę w machinę interesów, nie szczędząc jej brutalnych szczegółów. Dziewczyna, dla własnego dobra, szybko musi nauczyć się funkcjonować w tym świecie. Nie wie jednak, że Philip – wbrew swojej woli i rozsądkowi – zaczyna ją chronić.


Premiera: 28.12.2022
Ilość stron: 313
Wydawnictwo: NieZwykłe




Moja opinia:


   "On był diabłem i chociaż ja nie byłam aniołem, to zdawałam sobie sprawę, że to wszystko może mnie rozbić na małe kawałeczki."

    Sheila Midler dwadzieścia trzy lata temu została adorowana. Jako niemowlę trafiła do jednej z najbardziej wpływowej rodziny w Los Angeles. Nigdy nie odczuwała tego, że rodzice traktują ją inaczej niż jej braci. 
      Philip Talbot ma trzydzieści lat i jest wspólnikiem ojca Sheili. To on posiada połowę udziałów z klubie oraz w kasynie. Drugą połowę ma przejąć Sheila, bo ojciec odchodzi na emeryturę. Kobieta wie, że to nie będzie łatwa współpraca. Nie wtedy, kiedy on jest taki zimny, arogancki, bezczelny i najchętniej pokazywałby nowej wspólniczce, gdzie jest jej miejsce. Z jej strony natomiast nie tak łatwo oddzielić pracę od zauroczenia starszym od siebie mężczyzną, którego zna od wielu lat.
    Jaką przeszłość ma Philip? Jaka jest Sheila? Kim są jej biologiczni rodzice? Czy księżniczka mafii potrzebuje rycerza, który ratowałby ją z każdych kłopotów? Czy pożądanie ma szansę zmienić się w coś znacznie głębszego? Co się wydarzy? Jak zakończy się ta historia?

    Książki Joanny Chwistek czytam na raz. Nie sposób jest mi się oderwać od nich. 
    "Ruletka", to kolejna w dorobku autorskim książka z mafią w tle. Mamy tu między innymi różnicę wieku, przeszłość wpływającą na teraźniejszość i na wizję przyszłości, a także walkę serca z rozumem.
   Biorąc powieść do ręki nie spodziewałam się, że to będzie tak bardzo zagmatwana historia. Spodziewałam się raczej lekkiej i przyjemnej lektury z mnóstwem starć i sprzeczek między bohaterami. Zupełnym zaskoczeniem dla mnie okazał się przebieg wydarzeń. Im głębiej w tekst, tym bardziej wszystko się komplikowało. 
   Emocje wręcz szalały. Autorka zaserwowała nam całą ich paletę. Od humoru, ironii i ciętego języka, po wzruszenie, żal i rozpacz kończąc na rozsypanym w pył sercu.
   Wszystko to zostało doprawione zmysłowym, erotycznym, pełnym pasji i chemii scenami zbliżeń oddziałującymi na zmysły. Gwałtowne i nieokiełznane niczym sami bohaterowie, którzy zaskakiwali na każdym kroku. Nie sposób było się z nimi nudzić.
   Fabuła sukcesywnie się rozrastała a każdy dokładany wątek był moim zdaniem odpowiednio rozbudowany i połączony z całością wydarzeń. No, może poza finałowym starciem między bohaterami. Spodziewałam się go, tak, nawet byłam na sto procent pewna jego rezultatu, ale miejsce mnie zaskoczyło i nie do końca przypadło mi do gustu. Mogli chociaż wyjść poza bramy. A z drugiej strony czy oni zawsze wszystko robili jak należało? Absolutnie, nawet to zostało do nich dopasowane. 
      Kolejna bardzo dobra pozycja dla fanów mafijnych romansów. Odpowiednio zintensyfikowana. Gorąca i jednocześnie mrożąca krew w żyłach. Z elementami zaskoczenia i zwrotami akcji. 
   Ja już zacieram łapki w oczekiwaniu na kolejną premierę a was zachęcam do czytania. Warto.

Polecam.









Współpraca: Wydawnictwo NieZwykłe

#recenzja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz