Podsumowanie miesiąca





Tak wygląda moje podsumowanie jeśli chodzi o luty


32 przeczytanych historii - jestem w szoku ilością.


Każda inna i każda na swój sposób wciągająca. W tym jeden patronat "Spadek Barbary Tryźnianki" Andrzej F. Paczkowski od Wydawnictwa WasPos - dziękuję. Dziękuję wydawnictwo i autorom za okazane zaufanie - mam nadzieję, że nikogo nie zawiodłam. 

Podać Wam moją topkę? Choć ciężko mi wybrać i zdecydować...


1. Krwawe więzy - N.R.Paradise (mafia rules)
2. Sentymentalna bzdura - Luda Skrzydlewska (Veronika i Henry porwali mnie do tego tańca)
3.  Spadek Barbary Tryźnianki - Andrzej F. Paczkowski (idealna nauczka dla pazernych ludzi)
4. Nieodpowiednia dziewczyna J.Harrow (Eve i Daniel - tak różni a tacy dopasowani)
5. Nierozłączni - Katarzyna Mak (cudowna seria o Mii i Antku)
6. Iskra bogów - Marah Woolf (z niecierpliwością wypatruję kolejnego tomu już we wrześniu)
7. My dilemma is you 1 i 2 - Cristina Chiperi
8. Brzydsza siostra - Sariah Wilson
9. Amandine - Anett Lievre (rozczarował mnie trochę brak tej mroczności jeśli chodzi o męża Amandine)
10. Błądząca we mgle - Magda Mila (jestem ciekawa poprzednich części)

Choć chciałabym wszystko na podium postawić 

A czy u Was pojawiło się w tym miesiącu coś w mojego stosiku? A może macie swoją topkę? Piszcie śmiało - z chęcią dowiem się co Was zauroczyło a co zniesmaczyło czy rozczarowało.




2 komentarze:

  1. Gratuluję niesamowitego wyniku! Ja mam w planach przeczytać Sentymentalną bzdurę :) Życzę zaczytanego marca

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, mam tylko serię K.Mak /3 tomy/ z tego stosiku. Chciałabym przcezytać najbardziej "Sentymentalną bzdurę" i "Spadek Barbary..."

    OdpowiedzUsuń