"My dilemma is you" Część II - Cristina Chiperi





Opis:


Drugi tom włoskiej bestsellerowej serii, w rytmie hitu My Dilemma Seleny Gomez. Stworzona dla miłośniczek romantycznych historii.

Po powrocie z Los Angeles związek Cris i Camerona się rozwija. Kłócą się i godzą, ale wspólnie przechodzą przez nowe sytuacje w ich życiu. Wydaje się, że potrafią wyjść cało z każdej opresji. Jednak ich związek nie wszystkim się podoba.

Christina chce iść dalej, jednak przeszłość nie pozwala o sobie zapomnieć. Wracają starzy znajomi, a ci, których uważała za przyjaciół, zaczynają coś ukrywać. Pojawia się coraz więcej niewiadomych, ale nikt nie chce wyjawić prawdy. Przeszłość coraz bardziej komplikuje życie Cris. I najgorsze, że ktoś chce zrobić jej krzywdę.


Wszystkim wydaje się, że dzieje się to, co kiedyś doprowadziło do tragedii. Czy historia naprawdę się powtarza?



Ilość stron: 334
Premiera: 10.02.2020
Tom: II
Seria: My dilemma is you
Wydawnictwo: Akapit Press






Moja opinia:


   Tajemnice kolejnym razem okazują się być gwoździem do trumny. Nie dają szansy na rozkwit miłości. Jak można uwierzyć w prawdziwość uczuć i tego co mówi serce, gdy oczy widzą coś zgoła innego?

    Po wstrząsających wydarzeniach w Los Angeles, Cristina i Camerom powracają do Miami. Pora stawić czoła kolejnym problemom. Przecież i tak już wszyscy wiedzą, że Cam i Cris są parą. Tylko jak to przyjęli? Nastolatkowie muszą zmierzyć się z kolejnymi intrygami, zawirowaniami i... przeszłością. Tą wiedźmą, która niczym bumerang powraca w najmniej spodziewanym momencie wywracając do góry nogami i tak już szalone życie bohaterów. Na drodze do szczęścia pary staną ci, którzy pałają zawiścią, zazdrością a także ci, którzy nie byli wcale brani pod uwagę. Cristina musi ponownie zmierzyć się z wydarzeniami z przeszłości. Jej siostra Kate zostanie znokautowana słowami, które nie śniły jej się w najgorszych koszmarach. A jakby tego wszystkiego było mało to tajemnice się nawarstwiają. Za nic nie może Cris odkryć tego, o co chodziło z Carly. Co się wtedy tak faktycznie stało? I kto jest za to odpowiedzialny? Jaka jest prawda? I czy warto faktycznie zawsze słuchać serca? Może lepiej byłoby zapomnieć, przecierpieć najgorsze i spojrzeć przychylniejszym okiem na kogoś innego?
   W drugiej części dostałam jeszcze więcej zagmatwań i zawirowań. Drażnił mnie momentami związek głównych bohaterów. To ich niezdecydowanie i swoista gra. Momentami dopadała mnie frustracja. Za dużo było tego tańca. Ale za to w miarę przekręcanych kartek wydarzenia zmieniały tor. Czasami leciało wszystko na samo dno, by za chwilę poszybować ku niebu. Autorka bardzo sprawnie dokładała szczyptami przeszłość do teraźniejszości. W pewnym momencie całe moje wyobrażenia i plan legł w gruzach. Musiałam na nowo układać elementy puzzli. A i tak cięgle mi czegoś brakowało. Młodzieńcze problemy z tego wieku jak najbardziej trafne. Styl i język na równi z poprzednią częścią. Widać za to progres jeśli chodzi i drobiazgowość opisów i dialogi. Z uwagą śledziłam kolejne dawkowanie o Carly. Niezdecydowanie młodych ludzi i trudności w podejmowaniu decyzji. Nie zabrakło także uniesień, pocałunków i pierwszych kontaktów seksualnych. Choć jak spojrzeć na zachowanie Camerona to miałam ochotę nie raz nim potrząsnąć, by w końcu powiedział wszystko. Do ostatniego słowa, zrzucił z siebie ten balast. Nie spodziewałam się, że autorka podaruje mi takie emocje. A finis to już w ogóle. Coś tam przeczuwałam ale na pewno nie spodziewałam się tego.

Jestem ogromnie ciekawa jak zakończy się ta historia. Czekam z niecierpliwością na trzeci tom. A wierzę, że będzie jeszcze lepiej.

Polecam

 
Ogólnie: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz