"On ma władzę. Mystic. Tom II" Kinga Litkowiec

[ WSPÓŁPRACA REKLAMOWA ] Love Book 


Opis wydawcy:


Czy nienawiść może się przerodzić w bezgraniczną miłość? Zawsze wydawało mi się, że to niemożliwe. Na własnej skórze przekonałam się jednak, że w życiu niczego nie można być pewnym.

Znałam Zaca Sparksa od lat i budził we mnie jedynie negatywne uczucia. Zbyt pewny siebie, arogancki i bezczelny, działał mi na nerwy. Uważałam, że z wyjątkiem pieniędzy nie miał nic do zaoferowania.

Splot wydarzeń popchnął mnie w jego ramiona, gdzie niespodziewanie odnalazłam spokój i ukojenie. Choć Zac okazywał mi wsparcie, nie rozwiązałam moich problemów.

Czy uda się zbudować trwały związek, gdy wszyscy wokół knują i skrywają mroczne tajemnice?



Tom: II
Seria: Mustic
Premiera: 06.09.2023
Ilość stron: 368
Wydawnictwo Love Book 



Moja opinia:


[WSPÓŁPRACA REKLAMOWA] Love Book


"Nie zmienię wszystkiego w jeden dzień, ale razem damy sobie radę."

   Zac Sparks i Emily Gordon znają się od lat. I od początku połączyło ich czyste negatywne uczucie. 
   On jest zbyt pewny siebie. Arogancki i bezczelny. I zdecydowanie podnosi jej ciśnienie. Poza tym Emily uważa, że Zac poza pieniędzmi nie ma nic do zaoferowania.
    Splotem nietypowych okoliczności Emily spędza upojne chwile właśnie z Zackiem. Od tego momentu sytuacja zaczyna się jeszcze bardziej komplikować.
   Komu zależy na tym, by zniszczyć Emily? Czy Zack wygra z ojcem? Jak będzie wyglądała teraz relacja głównych bohaterów?

    Seria "Mystic" jest zdecydowanie w moim guście. Pierwszy tom wciągnął mnie od samego początku dostarczając pełnego wachlarza emocji. Części drugiej wypatrywałam z ogromną niecierpliwością.
   Początek drugiego tomu to typowe hate dwójki młodych ludzi uwikłanych w nietypową sytuację rodzinną. Dodatkowym problemem zdają się być tajemnice, jakie oboje skrywają. Emily i Zacka wiele dzieli... ale jeszcze więcej łączy.
   Bardzo podobała mi się kreacja bohaterów. Ich charaktery i czyny. Oboje po części stanowili zagadkę odnośnie tego, na co się zdecydują. Uzupełniali się wbrew pozorom tworząc zgrany duet. Uwielbiałam przyglądać się ich potyczkom i starciom, podczas których wyzwalały się iskry. Było gorąco i zaskakująco. Ale jednocześnie właśnie nieśli sobie nawzajem ukojenie. Ta para zdecydowanie należy do grona tych ulubionych postaci literackich.
   Wspomniane wyżej sekrety i tajemnice bardzo dobrze rozbudowały fabułę. Napięcie sukcesywnie wzrastało adrenaliny potęgowała uczucie nerwowości oczekiwania na finał tych wszystkich zaskakujących wydarzeń. 
   Autorka zwróciła uwagę na relacje rodzinne, które tutaj zdecydowanie są zachwianie i zupełnie odwrotnie powinna wyglądać rzeczywistość. 
   I oczywiście świat dark romansu. Sceny pikantne i erotyczne. Gorące i odważne. Dostaliśmy świat BDSM ale delikatny, zrównoważony i bez większych szokujących elementów. Taki również jest mocno wciągający i porywający - szczerze. Ale mimo w dalszym ciągu dla osób pełnoletnich.
   Zack zdecydowanie miał władzę. Bardzo dobra książka. Oderwała mnie od rzeczywistości. Kolejna powieść, która zasili moją prywatną biblioteczkę.

Polecam





#recenzja




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz