"Zabójcza prawda. Zabójcze piękno. Tom III" Magdalena Jarząbek



Opis wydawcy:

Prawda bywa bolesna, ale może być także zabójcza. Po dramatycznych wydarzeniach Elsa musi na nowo nauczyć się żyć i stawić czoło kolejnym wyzwaniom. Czy jest to jednak możliwe, gdy w jednej chwili wszystko rozsypało się jak domek z kart? Czy Elsa ma przy sobie kogoś, komu może bezgranicznie ufać? Targany wyrzutami sumienia Christoffer stara się naprawić swoje błędy i zrekompensować kobiecie całe zło, które ją spotkało. Pojawiają się jednak niespodziewane trudności, a na jaw wychodzą tajemnice, które będą miały ogromny wpływ nie tylko na niego, ale również na Elsę.

Czy za jego sprawą wszystkie problemy znikną jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki? Jaki wpływ na jego życie będzie miał Magnus? Cierpiący po stracie ukochanej Alex nie może znaleźć sobie miejsca. Rzuca się w wir pracy, ale jednocześnie robi wszystko, by naprawić relację z Elsą. Czy jednak kobieta wybaczy mu kłamstwo? Czy mimo wszystko jest im pisany happy end?


Tom: III

Seria: Zabójcze piękno

Premiera: 22.06.2022

Ilość stron: 368

Wydawnictwo: Videograf S.A.





Moja opinia:


 Ona jedna i ich dwóch.

   Elsa dochodzi do siebie po dramatycznych wydarzeń. Stara się od nowa żyć, ale tym razem musi mieć na uwadze coś jeszcze. Kolejne wyzwania czekają by sprawdzić, czy da sobie radę. A tak łatwo nie będzie.

    Chris stara się jak może, by naprawić błędy i zrekompensować całe zło z jego strony. Sprawy nie ułatwiają tajemnice, które zaczynają wychodzić na powierzchnię.

   Alex również nie ustępuje w odzyskaniu zaufania miłości swego życia. To będzie ciężka droga ale majaczący na horyzoncie happy end dodaje otuchy.

    Czy cała prawda ujrzy światło dzienne? Co zrobi Elsa? A co zrobią Chris i Alex? Czy ona wybierze któregoś z nich? A może już za późno na wybaczenie?


    "Zabójcze piękno". Cóż to jest za seria! Pierwszy tom dosłownie mnie zmiażdżył. Po drugim ledwo zipałam. Trzeci natomiast przemielił mnie doszczętnie. 

   Autorka kolejny raz dostarczyła mi niemałych wrażeń. Wpadłam w wir wydarzeń, gdzie dynamiczna akcja i wątki trzymające w napięciu wyzwalały adrenalinę. Nie mogłam się oderwać od tej jakże pasjonującej lektury. 

   Nie zabrakło elementów zaskoczenia, które dosłownie wbijały w fotel. Tytuł tego tomu idealnie oddaje prawdę o treści. Prawda okazała się być naprawdę zabójcza. Aż skóra cierpła. Tak została realnie i rzetelnie przedstawiona. 

    Od samego początku trzymałam kciuki za Else. Za bohaterkę, którą polubiłam. W głowie miałam totalny mętlik odnośnie mężczyzn, którzy jej byli bliscy. A musicie wiedzieć, że i ich także polubiłam. Każdy z nich miał w sobie coś przyciągającego i coś, co zwracało na niego uwagę.

    Do samego końca czytałam z zapartym tchem. To była wyczekująca i satysfakcjonującą lektura. Kolejny raz dałam się porwać świetnemu stylowi, odpowiednim naszpikowaniem emocjonalnym i genialnym prowadzeniem fabuły. 

  Nie do końca wierzę w to, że to już koniecznie bowiem jeden element został bez odpowiedzi. A czytałam dwa razy od tego kluczowego miejsca sprawdzając, czy niczego nie przeoczyłam. A to oznacza, że zapewne pojawi się kolejna część. Mam taką nadzieję. Trzymam mocno kciuki aby to okazało się prawdą. 

A Was zachęcam do czytania. Tylko koniecznie trzymajcie się chronologii.


Polecam 



Współpraca: Wydawnictwa Videograf S.A.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz