"W rękach diabła" Kinga Litkowiec



Opis wydawcy:

"Po raz pierwszy w życiu posłuchałam diabła i bez najmniejszego wstydu oddałam się mężczyźnie, na którego nie powinnam nawet patrzeć..."

Blair Thomas kochała swoją pracę, choć los wciąż stawiał na jej drodze przeszkody, które coraz trudniej było pokonać. Gdy firma Blair znalazła się na skraju bankructwa, kobieta otrzymała propozycję pomocy od samego Caleba Williamsa ― mężczyzny z wątpliwą reputacją. Mówiło się bowiem o nim, że ma powiązania z mafią i lepiej nie być jego wrogiem. Blair jednak nie miała wyjścia. By ratować firmę, podpisała pakt z diabłem, a to sprawiło, że jej życie diametralnie się zmieniło.

To miał być tylko weekend, ale Blair szybko zrozumiała, że znajomość z tym niebezpiecznym człowiekiem potrwa znacznie dłużej. Od momentu podjęcia decyzji nie była już niezależną kobietą, która radziła sobie ze wszystkim. Caleb myślał, że zdoła ją złamać, bardzo się jednak pomylił. Nagle ta dwójka zaczęła się wzajemnie zaskakiwać, a zaraz za początkową niechęcią przyszło pożądanie.

Czy związek ludzi o tak wybuchowych charakterach ma szansę na przetrwanie? Co właściwie skrywa w swoim sercu diabeł?


Premiera: 29.06.2022
Ilość stron: 272
Wydawnictwo: EditioRed



Moja opinia:

 Blair Thomas od zawsze walczyła. Silna i zdeterminowana zrobi wszystko aby uchronić swoją firmę przed bankructwem. Ale ostatnio ta wizja staje się nad wyraz widoczna. Kiedy więc kobieta dostaje telefon od samego Williamsa wie, że nie ma wyjścia.
   Caleb Williams to biznesmen z wątpliwą reputacją, o którym mówi się, że ma powiązania z mafią. Ponoć lepiej mu nie wchodzić w drogę. On zawsze dostaje to, co chce. 
   Caleb proponuje Blair układ. Na pozór szybki, łatwy i prosty. Niestety trafiła w  ręce diabła. Wszystko zależy od niego. Co nie znaczy, że Blair podda się bez walki.
   Sprawy natomiast nie ułatwia fakt, że między nimi czuć tę napięta atmosferę a każde kolejne spotkanie wzmaga pożądanie.
   Co to był za układ? Czy Blair jest bezpieczna? Co skrywa mężczyzna? 

   Za mną wszystkie dotąd wydane powieści autorki z Lubelszczyzny. Jej styl bardzo mi się podoba. Każdą kolejną książkę pochłaniam na raz. Jeszcze nie było tak, abym nie została usatysfakcjonowana czytaną historią. Tak było i tym razem.
   Historia Blair i Caleba jest pełna mroku. Czyhającego niebezpieczeństwa. Ryzyka z widmem śmierci. Ale nie tylko. Przede wszystkim jest to książka naszpikowana chemią. Niewidocznym dla ludzkiego oka przyciąganiem między bohaterami. Pożądaniem, które przyjemnie zagęszcza klimat. Tworzy się naelektryzowane powietrze, tak gęste, że można je kroić nożem.
    Ale nie jest i nie będzie to słodkie i cukierkowe love story. Dlatego, że główna bohaterka nie jest płytką babką, łakomą na kasę za wszelką cenę. Nie. Ona myśli trzeźwo. Fakt, popełnia błędy ale któż tego nie czyni? Zresztą to tylko pokazuje realność. Fakt, że mimo iż zostało wszystko ubrane w trafiające do serca słowa, mogło mieć to wszystko miejsce na żywo. 
  Blair imponowała mi. Wpakowała się, mówiąc prosto, w niezłe szambo ale starała się nie utopić. To silna, ambitna i charyzmatyczna kobieta. Odważna, inteligentna i z pazurem. 
   Caleb natomiast to bohater, który od początku testował moją cierpliwość do siebie. Ależ mi podnosił ciśnienie. Arogancki, bezczelny, z wielkim ego, przeświadczony o swej ważności. Macho jak z podręcznika. Ale im głębiej w tekst, tym bardziej go rozumiałam.
   Troszkę humoru. Troszkę powagi. Dużo ognia, chemii i pożądania. Iskry leciały. Dynamika historii nie pozwalała na nudę. Wciągała w wir wydarzeń niczym ruchome piaski. 
   Cudowna lektura. Skutecznie oderwała mnie od rzeczywistości. Dostarczyła mi wielu emocji i wrażeń. Wątki spójnie się ze sobą łączyły. Został zadbany każdy aspekt fabuły. Na koniec aż żałowałam, że niea więcej. Z chęcią zobaczyłabym jak dalej potoczy się życie bohaterów. 

Polecam 



Współpraca: Wydawnictwo EditioRed



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz