"Uratuj mnie. Nieuchwytni. Tom IV" Lena M. Bielska & Sandra Biel


Opis wydawcy:

Kontynuacja historii Valeriyi i Timofeya z Kochaj mnie.
Timofey cudem odzyskuje Lerę. Kobieta po tragicznych przeżyciach jest przerażona i wycofana. Ponadto nie potrafi sobie poradzić z traumą oraz krzywdą, jakie ją spotkały. Mężczyzna stara się otoczyć Lerę jak najlepszą opieką, stawiając sprawy Bratwy na drugim miejscu, co może go kosztować znacznie więcej niż tylko utratę pieniędzy.
Sytuacja wokół interesów staje się coraz bardziej napięta. Aby temu zaradzić, Timofey chce nawiązać współpracę z Denisem – przedsiębiorcą, dzięki któremu organizacja zdobędzie szansę zwiększenia zysków. Jednak w trakcie negocjacji okazuje się, że Denis stawia warunki i żąda niemożliwego – rozmowy z Lerą.
Nad Valeriyą i Timofeyem gromadzą się ciemne chmury. Z trudem odbudowane zaufanie oraz spokój mogą w każdej chwili runąć jak domek z kart.



Tom: IV
Seria: Nieuchwytni
Premiera: 31.08.2020
Ilość stron: 277
Wydawnictwo: NieZwykłe 




Moja opinia:


   Lera przeżyła piekło. Został złamana i nie miała żadnych nadziei. A jednak los postanowił ją oszczędzić - Tima uwolnił ją. Jednak od tej pory nic już nie będzie takie jak było. Lera stała się wycofana, przerażona. On jednak nie ma zamiaru odpuścić. Pragnie dodać jej otuchy i zapewnić bezpieczeństwo. Pragnie zrobić wszystko, by na jej twarzy znów zagościł uśmiech.
   Jednak to pochłania cały czas Toma, co zsuwa zobowiązania wobec Bratwy na drugie miejsce. Aby jednak pokazać, że jest godzien zaufania postanawia nawiązać współpracę z Denisem. Z przedsiębiorcą, który wysuwa zaskakującą propozycję jeśli współpraca ma być zaakceptowan. Chce niemożliwego - spotkania z Lerą. 
    Z każdą kolejną chwilą chmury nad bohaterami stają się coraz bardziej ciężkie i mroczne. Wszystko może posypać się w pył. Wystarczy jedno słowo, jedno zdanie by nie zostało nic. 
   Czy Timowi i Lerze uda się odbudować to, co mieli? Czy jest na to szansa? Kim jest Denis? Dlaczego chce rozmowy z żoną Timofeya? 

   Och, jak ja uwielbiam tę serię. Każdy tom pochłaniałam na raz. Czytałam je w pełnym skupieniu. 
   Autorki dobrały się fenomenalnie pod względem stylu. Uzupełniają się perfekcyjnie. Takie duety to czysty skarb.
   Tima i Lera. Polubiłam ich od pierwszej chwili. To taka para bohaterów, którzy zaskakują, zachwycają i żal się z nimi żegnać po każdym tomie. W ich przypadku to czysta zbrodnia rozdzielać tomy i kazać tyle czekać na każdą kontynuację, hehe. Powinny się pokazać na raz. Aby zaoszczędzić czytelnikom nerwów. Ja wyczekuję każdej kolejnej premiery z niecierpliwością. Data ląduje w kalendarzu i wykreślam każdy kolejny dzień a i tak czas zbyt wolno płynie.
   Myślałam w przypadku tej wyjątkowej pary, że wszystko najgorsze już za nimi. A jednak srodze się myliłam. Najgorsze dopiero było przed nimi. To, co tutaj zaserwowały autorki dogłębnie mnie poruszyło. Z wielkim bólem, smutkiem i ogromnym współczuciem czytałam starania Lery. To, jak sobie radziła. Niezwykle emocjonalnie i realnie został pokazany obraz traumy i radzenia sobie z nią. Moje serce płakało rzewnymi łzami. 
   Z całych sił trzymałam kciuki za nią i za Tima. On sam zresztą na każdym kroku mi imponował. Idealny partner. Nawet mafijny świat mi się w jego wykonaniu bardzo podobał. A musicie wiedzieć, że autorki poszły na całość. Zaserwowały takie makabryczne i drobiazgowe opisy, że w pewnym momencie treść żołądkowa podeszła mi do gardła. Niezwykle obrazowe. Realne. 
   Ale jest coś jeszcze fajnego w tej powieści. Humor. Dzięki Dimie nachodziły momenty dające reset i rozluźnienie. Zmieniał się klimat i atmosfera na bardziej lekką i przyjemną.
   A żeby nie było tylko lekko i mocno doszły jeszcze sceny uniesień. Zmysłowe, piękne i działające na zmysły.
   Kolejny raz zostałam wbita w fotel. Zbierałam szczękę z podłogi. Zostałam oczarowana tą powieścią. Należą się brawa dla autorek. Za pomysł na książkę i za prowadzenie wydarzeń oraz oddanie odpowiednich emocji. 
   Teraz jeszcze oczekiwanie na kolejny tom. Ech, ciężkie jest życie czytelnika, hehe. 
  A Was gorąco zachęcam do czytania. Jeśli znacie serię, to teraz czeka na Was coś niesamowitego. A jeśli jeszcze nie znacie Toma i Lery to szybciutko nadrabiajcie - koniecznie z zachowaniem chronologii.

Polecam




Współpraca: Wydawnictwo NieZwykłe





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz