"Ukochana rajdowca. Bez ograniczeń. Tom II" Kamila Mikołajczyk



Opis wydawcy:


Kontynuacja bestsellerowej „Dziewczyny rajdowca”. Przygotuj się na zawrotne przyspieszenie i wielki finał!

Madie zwykła mówić, że prędzej umrze, niż zostanie dziewczyną rajdowca, ale…No właśnie. Jest jedno „ale”, i to wyjątkowo pociągające. Stopniowo Madie zaczyna coraz silniej wikłać się w relację z Jaxem. Chłopak nie wie jednak, czy chodzi tu o coś więcej, czy jedynym spoiwem łączącym ich dwoje jest pożądanie. Dziewczynie wyjątkowo trudno przychodzi zapominanie o danych urazach i obdarzanie zaufaniem drugiej osoby.

Kiedy do miasteczka wracają dwaj kierowcy wyścigowi z drużyny Mercedesa, sytuacja komplikuje się jeszcze bardziej. Okazuje się, że ci zagorzali wrogowie Jaxa i Logana są powiązani z Madie. Co wydarzyło się między nimi? Czy związek Madie i Jaxa ma jeszcze szansę?



Tom: II
Seria: Bez ograniczeń
Premiera: 11.05.2022
Ilość stron: 368
Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki




Moja opinia:


   Madeleine mimo złożonej sobie przed laty obietnicy nie potrafi trzymać się z dala od Jaxa. Coraz częściej absorbuje jej myśli i stopniowo pojawiają się rysy na wybudowanym murze. Pożądanie rośnie, co nie znaczy, że zaufanie także. Maddie bowiem nie potrafi zaufać.
   Kiedy pojawiają się dwaj kierowcy wyścigowi rywalizującej ze sobą drużyny, sytuacja staje się coraz bardziej napięta. Szczególnie, że nie są tacy znowu obcy dla głównej bohaterki.
   Kim oni są? Jaki mają związek z Maddie? A czy ona odważy się zaufać? Czy dla niej i dla Jaxa jest szansa? Co się wydarzy i jaki wpływ będzie miało to dla wszystkich? 
Jedno jest pewne: nie zabranie adrenaliny, emocji i łez.

   Po samym debiucie autorka skradła moje serce. Jej styl okazał się być dla mnie idealny. Ta emocjonalność, ta naturalność i piękno uczucia, które niejednokrotnie nie miało szans. Historie z życia wzięte.
   Taka właśnie okazała się być druga część serii "Bez ograniczeń". Pierwsza mnie porwała i zapewniła tsunami emocjonalne. Dlatego też bez wahania sięgnęłam po kontynuację. 
   Ponownie wkroczyłam w świat wyścigów. Adrenaliny, niebezpieczeństwa, pasji. Ale także uroków sławy. Minusów, które dla każdego człowieka będącego sławną postacią są uciążliwe, przytłaczające a przede wszystkim odbierająca prywatność. Nowa o mediach. Są potrzebni, fakt. Ale czasami szukanie sensacji i brak empatii jest po prostu nie na miejscu. Te chwile właśnie ogromnie mnie frustrowały. Ja rozumiem, że to praca, że zadania reporterów ale aż mnie wewnętrznie nosiło. 
    Trauma głównej bohaterki została niezwykle plastycznie i realnie przedstawiona. Odczuwałam targające nią emocje. Te obawy. Wszystkie lęki. Niemoc. 
    Autorka w tej części poszła na całość. Nie spodziewałam się takich wydarzeń. Takiej przewrotności losu. Takiego drżenia w obawie o ciąg dalszy historii. O to co nastąpi. O to jak to wszystko wpłynie na bohaterów. To było bardzo mocne.
    Przeżywałam wszystko razem z nimi. Wczułam się w postacie. W główną parę bohaterów, których bardzo polubiłam. 
   Fajnie, że oprócz ironii i przekomarzania, które swoją drogą bardzo fajnie nakręcały atmosferę a także łez i bezmiaru smutku, autorka dodała romantyczność oraz zmysłowe sceny. Pokazała również, że warto walczyć. Warto otworzyć swoje serce. W końcu życie bez ograniczeń da całą paletę kolorów. Pełnię szczęścia. 
    Historia Maddie i Jaxa ogromnie mi się podobała. Czytałam ją z zapartym tchem. Z wypiekami na twarzy i szaleńczo bijącym sercem. Przeniosłam się oczyma wyobraźni do bohaterów. Do świata sportu i miłości. To była w pełni satysfakcjonująca lektura. Wciągnęła mnie od pierwszej strony. Dostarczyła wielu emocji i wrażeń. Cudowna, pochłaniająca i przejmująca. Jestem nią oczarowana i zachwycona. To czysta przyjemność czytać takie historie.
   Kolejna genialna historia spód pióra autorki wędruje na półkę do kolekcji i nie pozostaje mi nic innego, jak wypatrywać informacji o kolejnej premierze, którą koniecznie będę chciała przeczytać. Dla książek Kamili warto porzucić realny świat. Warto dać się porwać. 

Polecam.






Współpraca: Niegrzeczne Książki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz