" On jest mój. Dogs of Hell. Tom II" Ewelina Maria Mantycka



Opis wydawcy:


To twój klub, twoja krew i rodzina.

Lynn Bronsky została wychowana przez groźną organizację Ergo In. Częścią życia dziewczyny jest uciekanie i chronienie tajemnic sekty, do której została sprzedana. Ciągła zmiana wizerunku i tożsamości to dla niej codzienność. W Podziemiu, nielegalnym klubie walki, poznaje Sugar – córkę Thanaki Doyle’a. Lynn wie, że powinna ignorować motocyklistów i ich wojny, lecz okoliczności zmuszają ją do wejścia na scenę, by obronić Rona.

Thim ma wszystko, czego pragnął: nosi naszywkę Prezydenta młodszej gwardii, jego ojciec liczy się z jego zdaniem, a kobieta, którą ukradł najlepszemu przyjacielowi, jest w jego łóżku. Klubowa striptizerka Sugar – jego grzech, słodka i bezczelna dziewczyna – zaprząta jego myśli, podczas gdy on powinien być skupiony.

Wystarczy zawrzeć z nią pakt, aby mieć dziedzictwo Doyle’a w zasięgu ręki.

Nielegalne walki, sekta i uczucie, które nie powinno było się narodzić, a jednak to tylko początek…


Tom: II
Seria: Dogs of Hell
Premiera: 29.04.2022
Ilość stron: 455
Wydawnictwo: WasPos




Moja opinia:


   Lynn Bronsky przeszła przez piekło. Została wychowana przez organizację Ergo In i mimo, że się od niej uwolniła, nadal musi się strzec. Poznaje Sugar, córkę Thanaki Doyle'a, właśnie tam, gdzie nie powinna być, bo priorytetem dla niej jest anonimowość. Podziemie, bo o nim mowa, słynne jest z nielegalnych walk. To właśnie podczas jednej z nich postanawia pomóc Ronowi, by wyrównać szanse i tym samym uratować go.
   Thim ma wszystko. Szacunek, władzę i kobietę. Odebrał to Ronowi, jednak mimo wszystko nie odczuwa pełnej satysfakcji. Sprawy nie ułatwia Sugar, która dość szybko absorbuje jego myśli. Kiedy Thim dostaje niespodziewaną szansę od losu postanawia ulec pokusie. W końcu nagroda, dziedzictwo Doyle'a, jest na wyciągnięcie ręki.
   Czy Lynn i Tom będą razem? Co na nich czeka? Z kim i z czym przyjdzie im się zmierzyć? A co z Sugar? Odnajdzie to czego szuka? Jak zareaguje Thim? Zostanie przy obecnym życiu czy postanowi przewrócić je do góry nogami dla kobiety, która jest jego pokusą?
   Jedno jest pewne: będzie przewrotnie, będzie erotycznie, będzie przerażająco.

    Niegdyś omijałam szerokim łukiem motyw klubów motocyklowych, bowiem nie do końca odpowiadały mi ich klubowe klimaty a także specyficzne zachowanie i to, jak wygląda relacja damsko - męska, oczywiście poza związkami. Na szczęście dla mnie dość szybko zmieniłam zdanie i teraz mogę się delektować takimi historiami.
   Pierwszy tom serii "Dogs of Hell" tylko podsycił mój apetyt. Zostałam wprowadzona w świat pełen zasad, wiary w słuszność podejmowanych decyzji oraz facetów napakowanych testosteronem, których temperament i ogień nie pozwalają na spokój. 
   Drugi tom okazał się być dla mnie jeszcze bardziej dynamiczny. Jeszcze bardziej zaskakujący i przerażający. Takie obroty sytuacji miały miejsce, że aż się włos jeżył. Dynamika, mrok i sensacja skutecznie przegoniły nudę. To co się tutaj działo wyzwalało skrajne emocje.
   Najbardziej zaskakujące w tej powieści dla mnie były obie główne bohaterki. Lynn i Sugar. Takie słodkie, takie niewinne. Chyba tylko wtedy, kiedy spały, hehe. Ale temperament. Ale ogień. Ale odwaga. Harde, waleczne i nieustępliwe. No powiem Wam, że te postacie wbiły mnie w fotel. Szczególnie jedna z kobiet w jednej ze scen. Grrr, aż mi się żołądek zawiązał na supeł.
   Gratuluję autorce wyobraźni i umiejętnego przelania emocji na papier. Nie spodziewałam się, że będą miały tutaj miejsce takie przerażające i odważne sceny. I nie mówię tu o romansie. Choć oczywiście i jego nie można pominąć, bowiem opisy zbliżeń zdecydowanie były bardzo gorące, grzeszne i erotyczne. Nawet zmysłowe.
  Elementy zaskoczenia nie dawały mi odetchnąć. Nie dawały złapać oddechu. 
   Z wątku do wątku. Oczyma kilku bohaterów. Z emocjami, rollercoasterem, pasją i ogniem. Pełna powagi, z nutką humoru. Z przeciwnościami losu i miłości, która nie miała prawa się zrodzić. To i dużo dużo więcej znajdziecie w książce, w której nic nie jest pewne. Przenieście się oczyma wyobraźni do bohaterów, których życie toczy się w walce o wszystko. Emocje gwarantowane.

Polecam 
   




Współpraca: WasPos 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz