"Requiem duszy. Trylogia Socjeta. Tom I" Natasha Knight & A. Zavarelli



Opis:

W moich żyłach płynie błękitna krew. Jestem dziedzicem potężnej dynastii. Spadkobiercą tytułu Sprawiedliwy Syn.

Jednak bogactwo i władza kuszą. Nie każdy jest w stanie im się oprzeć. Moje nastoletnie życie zniszczył człowiek, który wyciągnął po nie swoje złodziejskie łapska.
Przeżyłem, choć atak na mnie i moją rodzinę naznaczył mnie na zawsze.
Teraz wróciłem, by odebrać, co moje.
I się zemścić.

Pierwszy punkt mojego planu? Uczynić córkę wroga moją żoną.
Drugi? Spowodować, by poczuł, jak to jest stracić najbliższą sercu osobę.



Tom: I
Seria: Trylogia Socjeta
Premiera: 27.04.2022
Ilość stron: 264
Wydawnictwo: Wydawnictwo Papierówka



Moja opinia:


   Ivy Moreno zostaje przeznaczona. Już wkrótce stanie się żoną człowieka budzącego grozę i przerażenie. Jej przeznaczeniem jest Santiago De La Rosa. Natomiast jego przeznaczeniem jest zemsta. Zemsta za to, co się wydarzyło. Teraz, gdy został spadkobiercą tytułu Sprawiedliwy Syn, może w końcu przejść to punktu, którym żyje od chwili tragedii, która go doświadczyła. 
   Co się stanie z Ivy? Co takiego planuje Santiago? Do czego jest skłonny mężczyzna aby osiągnąć swój cel?
Jedno jest pewne: będzie erotycznie, będzie przerażająco i będzie fascynująco!

   Natasha Knight i A.Zavarelli znane są ze swoich solowych powieści. Zarówno tych jednotomowych, jak i serii. Teraz połączyły swe siły. Jako, iż dla mnie ich książki są fenomenalne, to wiedziałam że będę chciała koniecznie zobaczyć co takiego smakowitego stworzyły w duecie.
   A duet wyszedł spektakularny! Zaczynając czytać przeniosłam się od razu w świat pełen mroku. Przerażający, odbierający dech, mrożący krew w żyłach.
   Od samego początku w lekturze dominuje tajemniczość. Ta niepewność, która rośnie w miarę przekręcania kolejnych stron. Nie sposób przewidzieć tego, co się dalej wydarzy. W jakim kierunku zmierzy historia. Klimat rodem z horroru. Z thrillera, gdzie czytelnik odczuwa wszystkie skrajne emocje. 
   Wszystkiemu winna genialna kreacja głównego bohatera. Hipnotyzująca i elektryzująca. Nie chciałabym spotkać Santiago na swojej drodze. 
   Do tego postać kobieca, która okazała się być zupełnie inna, niż przypuszczałam. Nie raz moje brwi z zaskoczenia poszybowały do góry. Nie raz łapałam się na tym, że trzymałam za nią kciuki.
   Skomplikowana relacja bohaterów burzyła rytm mego serca. To co się tu działo dosłownie wbiło mnie w fotel a szczęka zbierałam z podłogi. 
   Od strony erotycznej autorki poszły na całość. Sceny uniesień okazały się być tak samo mocne, jak cała historia. 
   Spora różnica wieku. Mrok, chłód i zimno. Upiorny klimat. Tajemnice, sekrety. A wszystko opisane tak, że czytelnik odczuwa rozdarcie między zamknięciem książki a ukończeniem lektury. Tak dobra, w sensie uczty czytelniczej, i tak zła, niczym spotkanie oko w oko z samym diabłem. 
   Jeśli szukacie czegoś wyjątkowego, czegoś przerażającego, to jest to książka dla was. Zamknijcie oczy i wczujcie się w tę historię. Z zamknięty oczami pozostałe zmysły się wyostrzają a wraz z tym napięcie sięga zenitu. Zobaczcie do czego posunie się główny bohater. 

Polecam.





Współpraca: Wydawnictwo Papierówka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz