"Jesteś moja" Inga Juszczak



Opis:

Aurora Wilson to dziewczyna po przejściach, która w szkole średniej związała się z Conorem – chłopakiem dręczącym uczniów. Nikt nie śmiał mu się sprzeciwić.

Kilka lat później ich związek przeżywa kryzys. Po jednej z kłótni kobieta trzaska drzwiami i wychodzi. Gdy chce wrócić do domu, okazuje się, że nie może uruchomić samochodu. Z pomocą przychodzi nieznajomy facet.

Nagle jej wybawca zaczyna pojawiać się w miejscach, w których przebywa Aurora. Co jeszcze bardziej zaskakuje, okazuje się, że mężczyzna spotyka się z jej najlepszą przyjaciółką. Aurora długo walczy z rodzącym się do niego uczuciem. Jason Harris wydaje się tajemniczy i niebezpieczny.

Jednak Aurora nie wie, że żadne z ich spotkań nie jest przypadkowe. Jason ma wobec niej pewne plany i nie cofnie się przed niczym, aby osiągnąć cel.



Premiera: 04.05.2022
Ilość stron: 366
Wydawnictwo: NieZwykłe




Moja opinia:


   Aurora Wilson w czasach licealnych chodziła z Connorem który znęcał się nad słabszymi. Uczucie przetrwało, jednak po latach dopadł ich kryzys. Po jednej z kłótni dziewczyna wychodzi z mieszkania. Niestety gdy chce wrócił do domu nie może odpalić auta. Pomaga jej mężczyzna, który zdaje się nie być taki obcy. Od tej chwili ich drogi co rusz się przecinają a Jason Harris coraz częściej gości w jej myślach. Sprawy nie ułatwia fakt, że aktualnie spotyka się z jej najlepszą przyjaciółką, Harper. 
   Jason skrywa olbrzymi sekret. Ma plan a jego celem jest Aurora. 
   Dlaczego Jason wybrał Aurorę? Czy ona zostanie z Connorem? A co z Harper? Co takiego się wydarzy i w imię czego? 

    Seria "Mroczna strona miłości" była wspaniała. Bardzo ciepło ją przyjęłam i do tej pory mile wspominam. Dlatego też bez wahania sięgnęłam po kolejną powieść autorki.
    Od początku z powieści wyziera tajemniczość i mrok. Odczuwałam lęk, niepokój i byłam pełna obaw o rozwój sytuacji. 
   Do tego trzeba dorzucić sekrety i tajemnice, które skutecznie burzyły wody. Wprowadzały zamęt i powodowały, że włos się jeżył a serce zaczynało szaleńczy galop.
    Bardzo dobra kreacja głównego bohatera. Te przeskoki w jego zachowaniu powodowały niestabilność i fakt, że błądziłam w labiryncie. Pragnęłam dotrzeć do sedna, do prawdy ale droga do niej okazała się być kręta i piekielnie niebezpieczna. Trudna, ryzykowna i gorąca. Spalającą i pobudzająca wyobraźnię, bowiem autorka nie bawiła się w subtelności czy delikatność. Co rusz dokładała do pieca a ja nie raz czułam się wbita w fotel i nie raz moje brwi szykowały do góry.
   To mocna, wyrazista lektura. Historia z dreszczykiem, która została napisana plastycznie i lekko. Bez problemu oczyma wyobraźni przeniosłam się do wykreowanego świata. Do wydarzeń, które zapierały dech. Rzucane poszlaki kierowały na odpowiednią drogę, by za chwilę wrócić wstecz, bo nic do siebie nie pasowało. Może tylko troszkę inaczej widziałam zakończenie. Bardziej przewrotne, aczkolwiek w pełni rozumiem wykorzystany zabieg. 
   "Jesteś moja" pokazuje różne oblicza człowieka. To jak ciężko jest kogoś w pełni poznać. Jak ciężko jest rozróżnić prawdę od kłamstwa. Przewrotna, pasjonująca i przewrotna. Zobaczcie sami, co tym razem autorka zgotowała swoim bohaterom.

Polecam







Współpraca: Wydawnictwo NieZwykłe




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz