"Zabójczy blef. Zabójcze piękno. Tom II" Magdalena Jarząbek


Opis:

Kontynuacja powieści "Zabójcze piękno".

W obliczu zemsty nie ma miejsca na sumienie. Od ostatnich wydarzeń mija kilka miesięcy. Elsa próbuje poukładać swoje życie na nowo, jednak nie jest to najłatwiejsze zadanie. Wraca z azylu, którym był dla niej dom rodziców, i stawia czoło przeciwnościom losu. By nie myśleć o przeszłości, rzuca się w wir przygotowań do najważniejszej roli życia i wraca częściowo do pracy w hotelu oraz zajęcia, które przynosi dużo większe korzyści. Nie wie jednak, że niebawem jej spokój zostanie zaburzony.

Czy nowy wspólnik ojca zagraża jej bezpieczeństwu? Czy Elsa zrobi to, o co on poprosi?

Alexander jest beztroskim właścicielem dobrze prosperującej firmy, która jest jego oczkiem w głowie. Nie przywiązuje się do rzeczy ani do ludzi. Jego dotychczasowe życie zmienia jeden telefon, który sprawia, że przeszłość zaczyna się o niego dopominać…

Czy spłaci zaciągnięte niegdyś długi? Jaki związek ma to wszystko z Elsą?



Tom: II
Seria: Zabójcze piękno
Premiera: 13.04.2022
Ilość stron: 250
Wydawnictwo: Videograf S.A.



Moja opinia:


   Elsa Madden próbuje poukładać sobie życie na nowo. W końcu ma dla kogo. Powoli także wracaca do dawnych obowiązków. Nawet może liczyć na pomoc przystojnego sąsiada. Problem w tym, że niebezpieczeństwo nie minęło...
   Alexander Kaplan jest biznesmenem , który uwielbia swoją firmę. Jego poukładane życie zostaje zburzone jednym telefonem. To przeszłość się o niego upomniała...
   Czy nowy wspólnik ojca dziewczyny nie ściągnie ich na samo dno? Czy Elsa jest bezpieczna? Czy Alex spłaci swój dług? Czy z jego strony coś grozi kobiecie? 

    Pierwszy tom serii ogromnie mi się podobał. Cała fabuła, sam pomysł na nią budził zarówno przerażenie, jak i fascynację.
   Tom drugi zdecydowanie jest spokojniejszy. Nie ma w nim tylu opisów zbrodni i odważnych poczynań głównej bohaterki. W pierwszym tomie dała się poznać jako okrutna i odważna kobieta. W kontynuacji jej rola trochę się zmieniła. Z jednej strony szkoda, a z drugiej bardzo dobre zagranie. Czytelnik w końcu musi być zaskakiwany aby nie było nudno i monotonnie, prawda? I to się udało. W stu procentach. 
   Czytając kontynuację z każdą kolejno przekręcaną stroną byłam pełna obaw. W mojej głowie nawarstwiały się kolejne pytania odnośnie przebiegu historii. Historii, która mnie zaskoczyła. 
  Lektura porwała mnie i dostarczyła wielu wrażeń. Czytałam ją z przyjemnością i z drżeniem serca. Finał totalnie mnie zaskoczył. Szok. Zbierałam szczękę z podłogi. Takich zwrotów akcji w ogóle nie brałam pod uwagę.
    Genialna. Fascynująca. Przerażająca. Tajemnicza. Oto idealne określenia drugiego tomu serii "Zabójcze piękno". Przez powieść się płynie i nie ma się najmniejszej ochoty dobić do brzegu. Zdecydowanie pragnie się towarzyszyć bohaterom jak najdłużej. Szczególnie, że zostali bardzo dobrze wyokrewami.

Polecam.




Współpraca: Wydawnictwo Videograf S.A. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz