" Krótko i nieszczęśliwie. Teija. Tom II" Alexandra Claire


Opis:

Kontynuacja "Teija. Czarna róża"

Dotychczasowe spokojne życie May w Charleston wali się niczym domek z kart. Kiedy Teija – tajemnicza zakapturzona postać w masce – zabija jej najlepszą przyjaciółkę, May nie potrafi poradzić sobie ze stratą i niebezpieczeństwem, które czai się za rogiem. Promykiem słońca w jej codzienności jest Jase, który za wszelką cenę próbuje chronić ukochaną.

Teija to nie jedyny problem spoczywający na barkach May. Sekrety z przeszłości i ciągnąca się za nimi trauma nie dają o sobie zapomnieć. Pomimo wsparcia Jasego zaufanie komukolwiek staje się dla niej coraz trudniejszym wyzwaniem. Jest zdania, że ciężar, który dźwiga, może okazać się dla niego zbyt przytłaczający, a głęboko skrywana tajemnica przyczynić się do zniszczenia rodzącego się między nimi uczucia.

Obydwoje muszą pokonać długą, pełną przeszkód drogę, by w końcu zyskać swoje „długo i szczęśliwie”. Nieprzewidywalna Teija udowadnia im jednak, że takie zakończenie nie jest im pisane. Zaczyna się walka z czasem, a jej stawka to życie lub śmierć.



Tom: II
Seria: Teija
Premiera: 17.05.2022
Ilość stron: 340
Wydawnictwo: WasPos



Moja opinia:


   Teija nie odpuszcza. Sukcesywnie podąża za May Shannon. Ona jest jej celem i nie ma zamiaru odpuścić.
   Ale Teija to nie jedyny problem May. Dokłada się do tego jej tajemnica z przeszłości, która może okazać się przeszkodą nie do pokonania. Poza tym jej nieufność i ostrożność nie pomaga.
   Ale Jase Calloway się nie podajei. Bierze sobie za cel zdobycie zaufania kobieta co najważniejsze - zapewnienie ochrony. 
   Tylko czy mu się uda? Czy ochroni kobietę przed zamaskowaną postacią? Czy uda im się pokonać Teiję?

   Tajemnicza Teija w pierwszej części już budziła mój niepokój. Ta tajemnicza postać cały czas jest skryta mrokiem. Autorka bardzo dobrze ukryła jej tożsamość. Cały czas się wtedy głowiłam kim jest. W drugiej części sytuacja się powtórzyła. 
   Teija powoduje niepokój. Czytelnik ma wrażenie, że on sam uczestniczy w tym wyścigu. W wyścigu o życie, kiedy to czuć oddech śmierci na plecach. 
   W kontynuacji to wrażenie się potęguje. Tym bardziej, że to jeszcze nie koniec. Że jeszcze autora szykuje dla nas kolejną część.
   Mamy tutaj elementy grozy, thrillera, grozy i sensacji. Do tego dochodzi piękne uczucie między bohaterami, które zdecydowanie osładza te traumatyczne wydarzenia. Pozwała na złapanie oddechu i złapanie takiego dystansu przed kolejnym ciosem tajemniczej Teiji.
   Bardzo mi się podobała także relacja między May a Jasem. Cierpliwości, troska, empatia. Czystość zamiarów. Przyciąganie i walka z przeszkodami, z jakimi sami nieraz możemy się spotkać. Oczywiście może poza reporterami, bo wiadomo, że bycie w blasku fleszy rządzi się swoimi prawami.
   Wątkiem wiele. Każdy z nich odrębny, dopracowany ale fajnie połączony z całością fabuły. Wtopione w historię, która wstrzymuje oddech. Dostarcza emocji. Włos się jeżyły, by za moment słodycz zalała moje serce. 
   To genialna historia. Ogromnie mnie wciągnęła. Nie mogłam się od niej oderwacy. Przeczytana na raz - nieodkładalna. Cały czas korciło mnie aby sobie podejrzeć ostatnią stronę. Cieszę się bardzo, że się powstrzymałam. Nie miałabym aż takiej przyjemności. A teraz pozostaje mi tylko uzbroić się w cierpliwość w oczekiwaniu na kolejny tom - mam nadzieję, że jak najszybciej. 
   Zachęcam do czytania oczywiście z zachowaniem chronologii. Koniecznie! 
   Idealna lektura dla fanów romantyczności a także mocniejszych scen a także poszukiwaczy adrenaliny.


Polecam




Współpraca Wydawnictwo WasPos






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz