Czytelnicze podsumowanie miesiąca



Czytelnicze podsumowanie listopada

Kolejny miesiąc dobiegł końca. Wraz z nim pora na podsumowanie.

    A listopad był całkiem owocny. Nie jest tak źle. Za mną bowiem 37 lektur (jednej brak na zdjęciu). Dziękuję w tym miejscu wszystkim autorkom i wydawnictwom, dzięki którym mogłam przeczytać tyle różnorodnych i równie intrygujących historii.
 Niezmiennie na samym górze moje patronaty medialne, które mogę polecić z czystym sumieniem. 

Beata Majewska "Kiedy spadnie pierwszy śnieg" 
Liliana Więcek "Czarne i białe" 
Victoria Black "Na tropie sensacji"
Ewelina Maria Mantycka "Bukiet pełen róż" 
Gabriela L. Orione "Spowiedź" 
Anna Fobia "Pustkowia spokoju"

Do ścisłego grona lektur, które skradły moje serce należą także:
Iga Daniszewska "Szpilki z Wall Street"
Anna Langner "Niegrzeczni chłopcy dają najlepsze prezenty" 
Choć i tak wszystkie są warte uwagi. 

Co z mojego stosiku przeczytaliście? Co się wam rzuciło w oczy? 

Na grudzień zaplanowałam sobie zdecydowanie mniej lektur aby mieć czas na święta. By na spokojnie czytać i się relaksować a nie nadrabiać w pośpiechu, bo terminy gonią. Także możecie spodziewać się zdecydowanie mniejszej ilości przeczytanych książek. Ale kto wie? Może będzie więcej?

Zaczytanego grudnia kochani.


Współpraca: 
Wydawnictwo Jaguar
Wydawnictwo NieZwykłe
Wydawnictwo AMARE
Wydawnictwa Videograf S.A.
Wydawnictwo NovaeRes
WasPos
Niegrzeczne Książki
Pascal
Wydawnictwo Muza S.A. / Grzeszne Książki
Wydawnictwo Słowne
Media Rodzina
EditioRed
Lipstick Books
Skarpa Warszawska
Dlaczemu







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz