"Zamknij drzwi" Rachel Abbott

 



Opis:

Thriller psychologiczny z inspektorem Tomem Douglasem.

Spokojne i szczęśliwe życie Jo Palmer wkrótce dobiegnie końca.

Ash – jej ukochany mężczyzna – zostanie aresztowany przez policję. Millie – jej najdroższa córeczka – zostanie jej odebrana. Jo utraci przyjaciół i zacznie wątpić w swoje zdrowie psychiczne. Ktoś kradnie wszystko, co Jo kocha, i nie powstrzyma się przed niczym.

W tej chwili Jo spędza beztrosko czas przy stole z rodziną i niczego nie podejrzewa. Na zewnątrz pada deszcz. Rozlega się pukanie do drzwi. Przyszli.

„Mroczny, niezwykle wciągający thriller psychologiczny o świetnie poprowadzonej fabule”

– The Times

„To oczywiste, dlaczego czytelnicy wciąż sięgają po kolejne thrillery tej autorki”

– Observer

„Wciągający thriller, po którym strach zgasić światło”

– Red Magazine

„Doskonała fabuła i intryga, a wszystkie postacie są bardzo wyraziste! Naprawdę trudno odłożyć ją na półkę!”

– Mystery People

Ponad 4 miliony sprzedanych egzemplarzy!



Premiera: 16.09.2020
Tom: IX
Seria: Tom Douglas
Ilość stron: 432
Wydawnictwo: FILIA Mroczna Strona





Moja opinia:


   Joanna Palmer z siedmioletnią córeczką Millie żyją szczęśliwie u boku Asha. Para planuje zalegalizowanie swojego związku. Niestety jednego wieczora wszystko legnie w gruzach. Do drzwi pukają funkcjonariusze. Ash zostaje aresztowany a Millie zabrana przez opiekę społeczną. Wkrótce wychodzi na jaw, że jej najbliżsi zaginęli. Nadinspektor Tom Douglas ma do rozwiązania kolejną tajemniczą zagadkę. Gówna bohaterka zaczyna wątpić w swoje zdrowie psychiczne, traci przyjaciół. Chce odnaleźć tych, których kocha. O co w tym wszystkim chodzi? Dlaczego ich porwali? W jakim celu? I najważniejsze: kto za tym stoi?

   Rachel Abbott zaserwowała kolejny thriller, który już od pierwszych stron mrozi krew w żyłach. Szokuje wydarzeniami, zawiłością wątków i dokładnością śledztwa. Uwielbiam pióro autorki, które pokochałam stosunkowo niedawno. Ta historia jest realna i brutalna. Fabuła niczym z rzeczywistości. Jak na faktach autentycznych. Z dokładnością psychologiczną rozebrała na czynniki pierwsze umysł ofiar i kobiety, która została czyimś celem. Jak się czują i jakie emocje nimi targają. Skrupulatność emocjonalna to kwintesencja tej powieści. Zostałam wessana w wydarzenia, które wywołały gęsia skórkę a serce drżało z niepokoju o kolejne wydarzenia. Kluczyłam labiryntem, który był nad wyraz kłopotliwy w dotarciu do celu. Ciągle trafiałam na ślepe zaułki a moja cierpliwość była niejednokrotnie testowana. Droga była pełna niewiadomych i niosła masę zagrożeń. Wczytałam się tak bardzo, że odpłynęłam Przeniosłam się do Joanny Palmer i jej osobistej tragedii. Szukałam prawdy. A ona spowodowała, że moje brwi poszybowały do góry a szczękę zbierałam z podłogi. Cios bowiem nadszedł z tej strony, której w życiu nie brałabym pod uwagę. Genialnie zaplanowane wydarzenia przyszpiliły mnie na długie godziny do fotela. Tą powieścią należy się delektować i smakować.  Ona bowiem rozwala system - mówiąc dosadnie. Rozwala system dostarczając emocji na najwyższym poziomie.  Nietuzinkowi i wyraziści bohaterowie skupiają na sobie uwagę a doza tajemnic podkręca temperaturę. Fani autorki kolejny raz rozstaną powaleni na kolana. Warto przeczytać ten mroczny thriller - tylko najpierw sprawdź, czy drzwi są zamknięte. I pamiętaj kogo wpuszczasz do domu i swojego życia. Nie każdy jest tym za kogo się podaje.

Polecam.









1 komentarz:

  1. Polecam kontynuację serii - "Odwróć wzrok". Trzyma w napięciu i zapewnia wiele emocji podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń