Podsumowanie Marca




Podsumowanie czytelnicze miesiąca:

Powiem Wam, ze wyjmując książki w półek do zdjęcia z każda kolejna moje oczy robiły się coraz większe. Dokładałam i i dokładałam, kupka rosła a mój szok sięgał zenitu.

Dlaczego?
W tym miesiącu udało mi się przeczytać aż 32 książki!!!

Normalnie szok!

Od czego by tu zacząć. Może od razu od podziękowań.

Przede wszystkim dziękuję Pani Aldona Reich za możliwość objęcia patronatem tej wyjątkowej i wciągającej niczym otchłań historii.

 Dziękuję wydawnictwom (kolejność przypadkowa):

Media Rodzina
WFW
Videograf S.A.
Wydawnictwo WasPos
Wydawnictwo Niezwykłe
Wydawnictwo Kobiece
Lipstic Books
Prószyński i S-ka
Inanna
Oficynka
Wydawnictwo FILIA
Wydawnictwo Vectra
Stara Szkoła

Dziękuję również wszystkim autorom, których książki przeczytałam. Za te wszystkie historie przelane na papier i podarowane nam, czytelnikom.

Pora na podium:
"BEBOK" Aldona Reich
"Schizis" Melissa Darwood
"Nic za darmo" Agata Bizuk
"Miasto mafii" Kinga Litkowiec
"Royal" Valentina Fast

Bystre oko śledzące mnie uważnie zauważyło pewnie jedną nieścisłość. Mniej baczni pewnie myślą o co chodzi? Już mówię. Seria Royal nie została jeszcze zrecenzowana. Recenzje czekają na blogu na opublikowanie ale najpierw muszą do mnie dotrzeć dwa pierwsze brakujące tomy. Część I, II i VII otrzymałam od Wydawnictwa a pozostałe pochodzą z prywatnego zbioru. Ale uznałam, że jest na tyle fajna serią młodzieżową, że Wam ją przybliżę nadchodzącym miesiącu.

A jak prezentuje się Wasz czytelniczy marzec? Co przeczytaliście i na co zwróciliście uwagę? Piszcie śmiało - może mnie zaskoczycie i skusicie na jakąś z waszych stosików?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz