"Niewidzialna. Nieznana. Tom II" A.November



Opis wydawcy:

"Niewidzialna” to drugi tom bestsellerowej „Nieznanej”.

Abigail odzyskuje świadomość po dramatycznym pościgu. Bolące ramie daje o sobie znać i nie pozwala zapomnieć o nadmiarze ludzkiego zła i okrucieństwa. Czy dziewczynie uda się zapomnieć o rozpaczy i zwątpieniu? Czy może los ma dla niej przygotowany inny plan?  

Autorka po raz kolejny buduje emocjonalną historię ukazując przerażające oblicza ludzi.


Tom: II
Seria: Nieznana
Premiera: 06.07.2022
Ilość stron: 281
Wydawnictwo: Dlaczemu




Moja opinia:

   Los ciągle stawia Abigail wyzwania. Kolejne przeszkody, które wyczerpują i naznaczają. W chwilach okrucieństwa i bestialstwa aż chciałoby się być niewidzialną. Jednak ona nie ma takiego szczęścia. Najgorsze, że to jeszcze nie koniec. 
   Co tym razem spotka Abigail? Czego doświadczy? Kto stanie na jej drodze? Czy da sobie radę? A może nie będzie dla niej ratunku?

     "Nieznana", czyli pierwszy tom serii okazał się być lekturą dogłębnie bolesną i wstrząsającą. Aż drżałam w obawie na to, co zaserwuje autorka w konstytucji. Niestety moje obawy się potwierdziły. To, co tu znalazłam dosłownie wstrzymało bicie mego serca. 
    Dlaczego? Bowiem takiego okrucieństwa i takiego bestialstwa, jakiego dopuścili się diabły w ludzkiej, nie spotkałam jeszcze na kartach powieści. To było wstrząsające. Paraliżujące i niewyobrażalne. Włos na skórze się jeżył na te jakże realne i nasączone odpowiednimi emocjami opisy. Opisy czegoś, co nigdy nie powinno mieć miejsca. 
  Autorka koncertowo dała sobie radę z pokazaniem różnych obliczy ludzi. To nie tylko empatia, ciepło i życzliwość. To także chore umysły przeświadczone o swojej prawdzie. Istny horror! Piekło za życia. Doskonale przedstawione. Niezwykle realnie i mocno osadzone w rzeczywistości.
   Fabuła okazała się być złożona. Pełna zwrotów akcji. Tej gorszej strony człowieczeństwa. Elektryzująca, przerażająca, z ogromną dawką nadziei. Czytelnik razem z głównym bohaterem bierze czynny udział z poszukiwaniu poszlak. Zasysa i wciąga dostarczając wielu, jakże skrajnych emocji. Adrenalina aż buzowała w żyłach. Stopniowo wypływające na powierzchnię sekrety i tajemnice jeszcze bardziej napędzały dynamiczną akcję. 
   Cóż to była za lektura! Przeczytana na raz. Zostałam przemielona i wypluta. Aż nie wierzyłam, gdy dotarłam do końca. Tak mnie pochłonęła historia Abigail, że nie skupiałam się na przekręcaniu kartek. Moja wyobraźnia szalała. Serce biło jak oszalałe. Całe szczęście, że mam pod ręką trzeci tom - aż mnie nosi by poznać to, co jeszcze czeka na bohaterów. 
    Mocna, wyrazista powieść. Elektryzująca. Zachęcam do czytania ale koniecznie z zachowaniem chronologii.

Polecam

   


Współpraca: Wydawnictwo Dlaczemu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz