"Jej były mąż. Seria górska. Tom II" Katarzyna Rzepecka



Opis wydawcy:

Pełna namiętności historia z górskiej serii, opowiadająca losy drugiego z braci Burzyńskich.


Czy dziesięć lat po rozwodzie może wydarzyć się coś, co znowu połączy losy kiedyś bardzo sobie bliskich a teraz obcych ludzi? Okazuje się, że tak… Splot zaskakujących zdarzeń sprawia, że Tobiasz i Ada otrzymują od losu drugą szansę, choć gdyby ich o to zapytać, powiedzieliby, że nie mają na to najmniejszej ochoty. Rozstali się w gniewie i na nowo ułożyli sobie życie. Wydaje się im, że już nie są sobie potrzebni. Właśnie: wydaje im się… Gdy do gry wkraczają tłumione uczucia i pożądanie, wszystko zaczyna nabierać innych kształtów.

 

Czy są na to przygotowani i czy pisana jest im wspólna przyszłość z happy endem? Co się stanie, gdy do gry wkroczy „ta druga”?



Tom: II
Seria: Seria górska
Premiera: 27.07.2022
Ilość stron: 320
Wydawnictwo: Muza S.A. 




Moja opinia:

 
   Dekadę temu drogi Ady i Tobiasza definitywnie się rozeszły. To właśnie wtedy, w tej jednej chwili ich małżeństwo przestało istnieć. Teraz los ponownie postanawia ich połączyć. 
   Co się wydarzy? Czy są singlami? Dlaczego się ponownie spotkali? Czy druga szansa jest możliwa? Ponoć nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki - tylko czy aby napewno? 

    Lubię motyw gór w powieściach. Jeśli jeszcze jest obleczony w zagmatwane uczucie, to tym bardziej mnie kusi. Dlatego też bez wahania sięgnęłam po pierwszy tom "Serii górskiej", czyli "Jej bohater". To właśnie wtedy polubiłam Eryka, Jasia i Hannę. Ich historia była niezwykle przejmująca. Dlatego też z jeszcze większym entuzjazmem podeszłam do kontynuacji. Do drugiego z trzech braci.
   W tym tomie mamy wspomniane pasma górskie w niego innej odsłonie. Tej ciemnej i mrocznej. To nie tylko urokliwe szlaki i cudowne widoki. To także ryzyko jakie za sobą niosą. 
   Autorka bardzo dobrze to pociągnęła. Rozbudowała i pokazała dosadnie, jak kruche jest ludzkie życie. Jak bardzo los bywa przewrotny i nieprzewidywalny. Tym samym napięcie było, adrenalina również. Tak samo jak morze lęku i strachu. 
   Niezwykle realnie zostały pokazane obawy. Ta niepewność co do przyszłości mając na uwadze przeszłość, która prawdę powiedziawszy jest dla mnie niewyobrażalną tragedią. Zresztą nie tylko dla mnie, bo i dla bohaterów stanowiła niemałe wyzwanie. Czułam całą sobą targające nimi emocje. Tę niesprawiedliwość.
   Ale żeby nie było tylko smutno i przytłaczająco powagą sytuacji znalazło się także miejsce na ogień. Na chemię i przyciąganie. Perfekcyjnie pokazane piękno uczucia, jakim jest miłość. Natomiast same opisy zbliżeń zostały napisane z dokładnością i subtelnością. Z wyczuciem. Takie, jakie być powinny.
     Bohaterowie byli dobrze wykreowani. Polubiłam ich. Ciekawi, zaskakujący, troskliwi i empatyczni. 
   Kolejny brat skradł moje serce. Kolejna historia miłosna trafiła do mojego serca. Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak tylko czekać na trzeci tom. Na trzeciego brata, który jak dla mnie jest najbardziej tajemniczy. A Was zachęcam do czytania. Oczywiście warto sięgnąć po obie części. 

Polecam 
   
   



Współpraca Wydawnictwo Muza S.A. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz