"Karma. Sekrety i uprzedzenia" Malwina Chojnacka



Opis:


Drzwi gościnnej Karmy otwierają się ponownie!
Oto kolejny rok z życia właścicielek kawiarni przyjaznej psom. Justyna musi się zmierzyć z prawdą na temat swojej przeszłości. Opiekuńcza i zaradna Wiktoria nadzoruje pracę kafejki. Ola próbuje stanąć na nogi po odejściu od toksycznego męża i wynajmuje kawalerkę w starej kamienicy na Żoliborzu. Wkrótce w budynku pojawia się policja, ponieważ zaginęły dwie mieszkające tam kobiety. Okazuje się, że obie były klientkami Karmy! Justyna i Ola angażują się w śledztwo…
Razem z bohaterkami Karmy wybierzemy się na barwną Sardynię, gorącą Ibizę oraz na pełne zagadek i niebezpieczeństw Mazury.
"Sekrety i uprzedzenia" to wypełniona miłością powieść o kruchych kobietach, które w momentach zagrożenia odnajdują w sobie ogromną siłę.


Premiera: 01.07.2020
Tom: II
Seria: Karma
Ilość stron: 392
Wydawnictwo: Ksiażnica




Moja opinia:


   Kolejny raz wkraczamy do KARMY i do świata przyjaciółek. Aleksandra, Wiktoria i  Justyna. One i ich partnerzy. Kłopoty w związku, w kawiarni - samo życie. Wiktoria i jej rodzina, prawie dorosły syn. Justyna i jej przeszłość - kim jest? Ola i jej dalsze problemy z mężem. Na jej drodze staje  Bartek. A na finisz, jakby tego wszystkiego było mało dołącza wątek kryminalny. Czy kobiety ponownie pokażą moc przyjaźni? Czy będą szczęśliwe? Jak tym razem będzie wyglądał drugi rok ich znajomości?

   Na samym początku zaznaczę, że aby czytać ten tom, warto przeczytać część pierwszą. Dzięki temu poznamy to, w jakich okolicznościach kobiety się poznały. Ich partnerów, problemy i charaktery. Druga część w moim odczuciu była zdecydowanie lepsza. Świetny okazała się wątek kryminalny i tajemnicze zniknięcie kobiet. Dostarczyło mi to masę emocji i niedowierzania. Same kobiety i ich problemy w raju również były mocno frapujące. Było zabawnie, miejscami melodramatycznie, szokująco i boleśnie. Tak, był i ból. Nikt nie jest w stanie przewidzieć tego, co planuje los. Autorka dostarczyła mi w tej części więcej emocji i więcej wrażeń. Od samego początku historia mnie wciągnęła. Ogólnie to sama fabuła jest świetna. To w jaki sposób Pani Malina prowadzi przez historię, jak nakierowuje, by za chwilę zmylić z tropu jest dopracowane. Zadbane o każdy element. Barwne i plastyczne opisy oraz naturalne dialogi sprawiały, że historia wręcz sama płynęła. Czytałam i czytałam i nawet nie bardzo rejestrowałam fakt, że przekręcałam kartki. Niezwykle lekkie pióro i styl autorki bardzo przypadł mi do gustu. A charyzmatyczne bohaterki i ich rodziny robiły furorę. Ich życie jest naturalne. Miałam wrażenie, że zostało wzięte w rzeczywistości. Bardzo realne i osadzone w teraźniejszości. Na prawdę miło spędziłam czas. Dodatkowym smaczkiem były podróże tropikalne. A na dodatkowe uznanie zasługuje postać Bartka - to jaki jest i co jest w stanie zrobić dla ukochanej.

   Ciepła i pełna nadziei historia kobiet, dla których los przewidział mnóstwo zagadek i niepewności. Świetnie prowadzona akcja. Napięcie było idealnie stopniowane. Dostałam to czego oczekiwałam a nawet i więcej. Książka pokazuje, że warto być bezinteresownym. Warto pomagać. My też możemy być kiedyś w potrzebie. Odwaga, determinacja i przyjaźń - to łączy trzy totalnie różne z wyglądu i charakteru kobiety. Poznajcie siłę przyjaźni. Dajcie się porwać. I śmiało - wpadajcie do KARMY w każdej wolnej chwili na kawę, herbatę czy cokolwiek innego. Tu dzieje się dużo i na pewno nie jest nudno.

Polecam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz