"Kaprys milionera" Izabella Frączyk & Jagna Rolska




Opis:


Emil Kastner to znudzony życiem biznesmen. Nic go nie cieszy, rozkapryszony szuka wciąż nowych podniet. Podczas solidnie zakrapianego spotkania z przyjaciółmi z dzieciństwa przyjmuje zakład, że nawet z najbardziej nieatrakcyjnej dziewczyny, przy odpowiedniej dozie pieniędzy, da się wyczarować prawdziwą piękność.

Danka Popiołek jest skromną ekspedientką z dyskontu sieci Bonus. Dziewczyna jest zaniedbana, otyła i tonie w długach. A do tego właśnie wpadła w poważne kłopoty i pilnie musi ukryć się przed światem. Wskutek nieprawdopodobnego zbiegu okoliczności spotyka na swojej wyboistej drodze Emila.

Co połączy tych dwoje?
Czy za pieniądze można kupić wszystko?
No i najważniejsze… Kto wygra zakład?


Premiera: 23.06.2020
Tom: I
Seria: -
Ilość stron: 472
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka




Moja opinia:


   Połączenie Kopciuszka i Pretty Woman, ale niestety bez pantofelka i profesji głównej bohaterki. Za to ze szczyptą kryminału i wydarzeń mrożących krew w żyłach. A na deser spektakularna przemiana.

   Emil Kastner ma trzydzieści pięć lat i odbił się od dna. Kiedyś był biedny jak szara mysz. Teraz ma pokaźną ilość zer na koncie. Ma wszystko ale nie jest zadowolony ze swojego życia. Korzysta z uciech i dziewczyn Czarnej Ewy. Dla niego tysiąc, to jak dla zwykłego człowieka jeden grosz. Na jednym ze spotkań z Markiem i Robertem, przyjaciółmi z piaskownicy w ruch idzie alkohol a jeszcze szybciej podpisują zakład. Pół roku na metamorfozę najbrzydszej kobiety, jaką w stanie będzie znaleźć Emil. Nowe, ciekawe wyzwanie w końcu powoduje, że ma nowy cel.

   Danuta Popiołek jest dwudziestoośmioletnią pracownicą sklepu sieci Bonus. Jej sytuacja rodzinna jest smutna a kobieta zajada stres. Doprowadziła się do strasznego stanu. Komornik puka do drzwi, zbiry wdzierają się szturmem do jej życia a współlokatorkę znajduję martwą. Kobieta na gwałt potrzebuje zmiany i ucieczki. I nowej pracy. Zbiegiem okoliczności Danusia trafia do Emila a cały mrok podąża ich śladem.

Czy metamorfoza dojdzie do skutku? Czy uda im się rozwikłać zagadkę, zanim zło zapuka do drzwi? Gdzie w tym wszystkim miejsce na miłość? Czy Danusia znajdzie to, czego szuka? O co w tym wszystkim chodzi? Jaki będzie finał tej zabawy?


Byłam bardzo ciekawa tego duetu. Czy autorki nie pogubią się i czy nie będzie zbytniego kontrastu, niedopasowania kującego oczy, jeśli chodzi o głównych bohaterów. Sam pomysł na fabułę od razu skojarzył mi się z "Pretty woman" oraz "Kopciuszkiem". I od razu do gustu przypadła mi główna bohaterka. Mimo całego bagażu doświadczeń jest nadal miłą, uprzejmą i ciepłą osobą. Zabawną, z duchem dziecka. Jej entuzjazm i żywiołowość jest godna podziwu. A jeszcze większą uwagę skupia na swojej zaciętości i chęci zmian. Wytrwała z niej kobieta. A Emil? To taki snob, który myśli tylko o sobie i nie szanuje kobiet oraz ma za nic gotówkę. To tylko cele do jego przyjemności. Z chęcią śledziłam jego poczynania i widoczną stopniową przemianę. Metamorfoza bowiem jest dwojaka. Widoczna gołym okiem przemiana Danusi oraz wewnętrzna Emila. Tych dwoje do samego końca bawiło mnie momentami do łez. Przezabawna i wesoła. W ogóle na książka mimo elementów tragicznych i kryminalnych jest zabawna i pełna gaf oraz pomyłek. A i fan ognistych i szokujących zbliżeń się tu z łatwością odnajdzie. A nawet pozna coś tak szokującego, że nie tylko oczy jednego z drugoplanowych bohaterów zrobią się olbrzymie. Mi szczęka opadła po sama podłogę, bo takiego obrotu spraw się nie spodziewałam. Finisz za to zaskoczył mnie totalnie - nie tego się spodziewałam. Obstawiałam zgoła co innego. A najlepsze jest to, że będzie kontynuacja, której na chwilę obecną już nie mogę się doczekać.

   Autorki napisały świetna książkę. Pokazały, że przemiana może być świetna zabawą i swoistym sprawdzianem. Ale to tylko dodatek do życia. Bardziej bowiem liczy się to, jacy jesteśmy w środku. A internet i aplikacje nie oddają pełnego obrazu. Dzięki nim możemy zmieniać nasze dane i wygląd na potrzeby ogółu. Tworzyć iluzję i karmić innych kłamstwem. Nie wygląd a charakter się liczy. Ciepła i wesoła historia z mnóstwem ognistej i gorącej erotyki oraz trzymającą w napięciu sensacją w tle. Ta książka to połączenie różnych gatunków. Ale zostały tak spójnie połączone, że wciąga niczym ruchome piaski. Zaskakuje na każdym krokiem i wywołuje salwy niekontrolowanego śmiechu. Lekkość i barwne, plastyczne opisu sprawiły, że książkę wchłonęłam w jedno popołudnie. Charyzmatyczni bohaterowie szybko zaskarbili sobie moje cieplejsze uczucia. Zostałam mile zaskoczona. Bawiłam się lepiej, niż przypuszczałam. Gorąco polecam tę pozycję fanom twórczości autorek. A także tym, którzy nie znają ich pióra a lubią łączenie gatunków. Cenią romantyczność i lubią totalnie niesamowite historię, które do ostatniego zdania trzymają w napięciu i w oczekiwaniu na to, co jeszcze się zdarzy. Bo to, że się zdarzy to wiadomo. Pytanie tylko co i kiedy. Wsiądźcie do wagonika i dobrze zapnijcie pasy. Szykuje się jazda bez trzymanki.

Polecam







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz