"Dotyk anioła" Katarzyna Mak



Opis:

Angel jest synonimem czystości, idealnym przykładem wrodzonej skromności i uosobieniem anielskiej dobroci – na co już wymownie wskazuje choćby jej imię. Jest też bardzo religijna. Kocha otaczający ją świat, uwielbia ludzi i zwierzęta, z którymi od wczesnego dzieciństwa żyje w naturalnej symbiozie.
Brad to przeciwieństwo Angel. Porywczy, pewny siebie, cyniczny. Na co dzień kat, który bez skrupułów zabija ludzi dla pieniędzy. Krótko mówiąc, Bradley to bardzo zły i niebezpieczny mężczyzna, którego lepiej omijać na swojej drodze.
Los styka ich w najmniej oczekiwanym momencie. Jedno spotkanie w Las Vegas, jedna noc…

Jedna nieprzemyślana decyzja, a życie tych dwojga zostaje wywrócone do góry nogami.

 Kiedy po zakrapianej nocy Angel budzi się w łóżku obcego faceta, natychmiast postanawia wszystko naprawić i sprowadzić swe życie na właściwie tory. Niemniej Brad, który już poprzedniego wieczoru uległ pokusie, nie będąc w stanie odmówić pięknej kobiecie, ma na ten temat odmienne zdanie. Postanawia zaryzykować i postawić wszystko na jedną kartę. Co w efekcie wyniknie ze związku, który początkowo opiera się jedynie na dzikiej namiętności? Czy pomiędzy dwojgiem tak różnych charakterów wybuchnie płomienne uczucie? Czy on zdoła pokochać i stać się człowiekiem, którego ona w nim widzi od samego początku? Czy ona zdoła okiełznać mężczyznę, do którego pała uczuciem tak gorącym, niczym wrota piekieł i ogniste czeluści?

Jeśli sądzicie, że dobro jest w stanie zwyciężyć zło, a miłość jest w stanie uleczyć każdą, nawet najbrudniejszą duszę, to koniecznie sięgnijcie po tę książkę, by się przekonać, czy to rzeczywiście prawda...


Premiera: 10.04.2020
Tom: I
Seria:
Ilość stron: 336
Wydawnictwo: Videograf. S.A.





Moja opinia:

   Plany planami a los i tak zrobi swoje. On jest tu szefem. Doświadczy jak i pocieszy. Z każdego wydarzenia trzeba wyciągać naukę. A przede wszystkim mieć nadzieję, że będzie lepiej.

   Dla Zuzanny Lewandowskiej po stracie rodziców najbliższym celem staje się być odnalezienie biologicznej matki. Niestety aby tego dokonać musi polecieć do Stanów Zjednoczonych. I leci. Do przyjaciółki Jenny i jej brata Josha. Zatrzymuje się u niej. Wkrótce razem z nią idzie do kasyna, w którym jej przyjaciółka pracuje jako krupierka. W końcu to Las Vegas - tu spełniają się marzenia i sny. Darmowy alkohol szybko uderza Suzie do głowy i ... budzi się u boku obcego mężczyzny a na jej palcu lśni okrąg. Niestety trafem losu muszą poczekać rok na unieważnienie małżeństwa.
   Autorka stworzyła totalne przeciwieństwa w tej historii. Ona niewinna i ceniąca życie (czy to ludzkie czy zwierząt). Wychowana w miłości i szacunku przez Leonię i Teofila Lewandowskich. Bradley Sawyer po traumatycznych wydarzeniach z przeszłości i pod skrzydłami Diany staje się zimnym i pozbawionym uczuć katem, który bez mrugnięcia okiem pociąga za spust, by pozbyć się kłopotu i zarazem celu operacji. Po tej jednej nocy coś go do niej ciągnie. Choć na pewno nie jest to miłość. To musi być tylko seks. Cielesna rozkosz pobudzająca zmysły.
 Czy tych dwoje stanie na wysokości zadania? Czy się nie powybijają ze swoimi charakterami i temperamentem? Czy znajdą nić porozumienia? Czy Angel zdoła nauczyć go miłości? Czy Brad wyzna jej prawdę o sobie? O tym kim jest? Czy aniołek zaakceptuje to? Co się stanie w ciągu tego roku i jak bardzo zmieni się ich życie? Na te i inne pytania niestety musicie odpowiedzieć sobie sami po przeczytaniu lektury.

   Genialny pomysł na historię wciągnął mnie od pierwszej karty. Dosłownie. Dostałam także bajeczne opisy i naturalne, życiem płynące dialogi. Nie zabrakło scen łóżkowych, który były ze smakiem i odpowiednio podkręcały atmosferę, dodając smaczku i pikanterii. Tu dobro i zło ściera się na każdym kroku. Dwa mocne charaktery. Oboje wprowadzają się w światy sobie dotąd nie znane. Kasia zafundowała mi totalnie odjazdowy i wynoszący na każdym zakręcie rollercoaster. Ścieranie się Angel i Brada na każdym praktycznie kroku, walka serca z rozumem, emocje z odbieraniem życia innej osobie, frustracje, lęk, nadzieja...miłość. Podczas czytania uśmiechałam się do siebie, z zaskoczenia moje oczy robiły się wielkie jak pięć złotych, by za chwilę policzki oblały się szkarłatem a na koniec spłakać się jak bóbr. Wszystko wymieszane ale jak! Odpowiednio dobrane niczym przyprawy. Wszak danie wychodzące od szefa kuchni musi być doskonałe i pobudzać kubki smakowe. Co za emocjonalna huśtawka. Co za dawka uczuć i zawirowań. Nie mogłam się oderwać od tej książki. Znając pióro autorki z poprzednio wydanych książek mniej więcej wiedziałam czego się spodziewać. A tu pełen surprise. Jestem pozytywnie zaskoczona. Ta historia przykuła mnie do fotela. Dosłownie. Nie byłam w stanie oderwać się od niej. Romantyczna i niebezpieczna. Dająca nadzieję i smutek. Radość i żal. Euforię i frustrację. Miłość i łzy. Ciśnienie skakało mi podczas lektury. Jestem nią oczarowana. Autorka umiejętnie połączyła losy dwojga przypadkowo spotkanych osób. Poznamy tu także wątek porzucenia dziecka, adopcji, miłości do bliźniego i zwierząt, wiary w Boga i walki z demonami...  Intryga intrygą popędzana. Angel niczym kotka ze swoim wybuchowym temperamentem uwielbia kłopoty. A całe płótno do wydarzeń malowanych pędzlem autorka wybrała życie Brada. Jeśli sądzicie, że nic Was nie zaskoczy w tej powieści to mylicie się. Ja też tak uważałam. Do tej pory aż mnie w środku nosi od tego, co przeczytałam. Na serio nie spodziewałam się takim mocnych wydarzeń. A finał mówiąc potocznie rozwalił system. Nie, tego się nie spodziewałam i nawet przez myśl mi nie przeszło, że tak to się wszystko skończy. Tej historii nie da się zapomnieć.
 Miałam przyjemność czytać wszystkie wydane przez autorki książki. Nawet mam je w swojej biblioteczce. Ale wiecie co? Uważałam, że seria "Między nami miłość" jest najlepsza. I tak było. Dopóki nie przeczytałam "Dotyku anioła". To jest aktualnie mój numer 1 jeśli chodzi o twórczość Kasi. W cieniu czarnych skrzydeł głównego bohatera pojawił się punkt jasności w postaci bieli Angel. Oni niczym jing i jang staną do walki. Dajcie się porwać i zaskoczyć. Dajcie sobie możliwość przeczytania tej książki, bo na prawdę warto. Cudowna - ja przepadłam.

Gorąco polecam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz