Podsumowanie miesiąca




Pora na podsumowanie miesiąca

Grudzień był zaczytany - jakby nie patrzeć. Udało mi się przeczytać 20 książek. Książek różnorodnych tematycznie.
W tym miesiącu po raz pierwszy otrzymałam patronat medialny - dziękuję Wydawnictwo Literackie Białe Pióro za daną mi szansę 🤗😘 Ja wiem, że jeszcze muszę się nauczyć tworzyć grafiki i uważniej spisywać cytaty 🙈 Dziękuję za miłą i wartościową dla mnie współpracę. Czytałam "Inną drogę" Joanna Zając - strona autorska już dwa razy a jutro pożyczam ja mojej teściowej.
Dziękuję także wszystkim autorom, którzy wysłali mi swoje książki (niektóre szły z zagranicy :D ) i oczywiście wydawnictwom - bez Was wszystkich nie miałabym możliwości przeczytania tylu ciekawych historii ^_^
Za każdym razem, gdy nadchodzi ten moment jestem zaskoczona. Czym? Po przeczytaniu odkładam książki na półkę i dopiero na sam koniec zliczam wszystkie przeczytane. Ilość szokuje za każdym razem. Dziękuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz