Podsumowanie sierpnia


   Ten miesiąc obfitował w książki pełne uczuć, skrajnych zachowań, szokujących historii i magii. Jestem zadowolona ze swojego wyniku - 14 książek. Różna grubość, różni autorzy i totalnie różne historie. Zostałam niejednokrotnie wbita w fotel, zbierałam szczękę z podłogi, i póki co przeczytane jak dotąd książki lokują się wysoko w moich ogólnych ocenach.


Dostałam możliwość od trzech wydawnictw przeczytania ich książek:

Wydawnictwa Videograf




Inanna




Między Słowami (Znak.pl)






Nie spodziewałam się, że w drugim miesiącu istnienia w świecie blogerskim będę miała takie szczęście.

DZIĘKUJE Z CAŁEGO SERCA -  Choć i to za mało.


A co we wrześniu?

Będę chciała pobić swój obecny wynik - bo lubię wyzwania.
Póki co, już zadeklarowałam na swoim   IG (https://www.instagram.com/zlotowlosa.i.ksiazki/), że ten miesiąc będzie pod znakiem Wydawnictwa Lira a dodatkowo dojdzie mi jeszcze jedna książka z serii Biblioteczki Liry ^_^
Oj, będzie się działo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz