"Naprawdę widziałem mamuta!" Alex Willmore

[reklama] Wydawnictwo Frajda



Opis wydawcy:

Najzabawniejsza książka obrazkowa roku!

Witajcie na Antarktydzie, gdzie ekipa nieustraszonych polarników bada życie pingwinów. Pingwiny. Pingwiny. Pingwiny. Jak okiem sięgnąć pingwiny…

Sęk w tym że pewien młody badacz odkrywa coś całkiem innego. Coś niesamowitego, super fajnego, a na dodatek dość dokumentnie… wymarłego.

W przezabawnej książeczce Alexa Willmore’a powraca z wymarcia pradawny mamut włochaty – tanecznym krokiem, wpław i do tego na Deskorolce. Tylko czy ktoś w to uwierzy?

A wy?

Uwierzylibyście?

Przezabawna opowieść o radzeniu sobie z niespodziewanym!

Premiera: 18.10.2023
Ilość stron: 32




Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Frajda

"Tam jest ogromniasty mamut. Na deskorolce i w czarnych okularach! Ma spódniczkę i cylinder"!

  Jako pedagog bardzo skrupulatnie dobieram książki dla mojej córki. Staram się podsuwać jej do czytania takie lektury, aby były interesujące i z morałem. Ale przede wszystkim napisane przystępnym językiem a ilustracje nie raziły po oczach z uwagi na przesyt kolorów i ich ilość.
   Prezentuję wam idealną powieść dla dzieci. Posiada wszystko to, co dla mnie istotne. A co jeszcze w niej fajnego to to, że może śmiało zostać prezentem. Chociażby z okazji zbliżających się wielkimi krokami świąt albo Mikołaja. Zimowa świetnie współgra się z klimatem.
   Sama historia młodego badacza jest przezabawna. Lekka niczym chmurka. Wesoła i humorystyczna. Buzia sama się śmieje na wieść o jego poczynaniach. Jego frustracji i bezsilności. 
   Powiedźcie sami, czy uwierzyliście w to, gdyby ktoś powiedział, że mamuty istnieją? Nieprawdopodobne i niemożliwe. A jednak! Na kartach powieści dzieją się cuda. Magia, która pobudza wyobraźnię. Dostarcza emocji i pozytywnych wrażeń. 
   Optymistyczna i niezwykle ciekawa. Cudowna książeczka dla młodych czytelników. Język jest przystępny a na podstawie ilustracji można śmiało zadawać dziecku pytania na spostrzegawczość. Bardzo mi się podobała i mam nadzieję, że przypadnie do gustu także mojej córce.

Polecam 





▪️▪️▪️
#naprawdęwidziałemmamuta #alexwillmore #wydawnictwofrajda #bookforkids #książkadladzieci #forkids #zimowaksiążkadladzieci #christmasgift
#wyzwaniegranicepl 

#recenzja





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz