"Exodus. Bractwo Kruków. Tom II" Kate Stewart

[reklama] Wydawnictwo Flow




Opis wydawcy:


Czy potrafisz żyć w kłamstwie?

To, co dla Cecelii Horner zaczęło się jako najgorszy rok spędzony ze znienawidzonym ojcem, zmieniło się w lato jej życia po tym, jak poznała Seana, Dominica i Bractwo Kruków. Nowo odnalezione szczęście skończyło się jednak nagle wraz z powrotem tajemniczego Francuza, niebezpiecznego przywódcy grupy. Dziewczyna jest cierniem w jego oku, a jej obecność w Triple Falls może pokrzyżować od dawna przygotowywany plan zemsty.

Cecelia ma wszelkie powody, by nienawidzić Francuza za to, co jej zrobił. Ale granica między nienawiścią a miłością jest bardzo cienka...

„Zrobiłem to, co robią złodzieje. Ukradłem cię..."



Tom: II
Seria: Bractwo Kruków
Premiera: 06.09.2023
Ilość stron: 388



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Flow


   Pierwszy tom serii mówił o dwóch mężczyznach i jednej kobiecie, którą połączyła pewna tajemnica. Historia Seana, Dominica i Cecelii była mocno pokręcona i złożona. Już wówczas było mocno intrygująco. Mrocznie i niebezpiecznie. Piekielnie gorąco. Z emocjami zmieniającymi się niczym w kalejdoskopie. Lecz teraz przyszła pora na tajemniczego Francuza. A wraz z nim wszystko zmieniło swój bieg.
    Pierwszy tom dostarczył mi ogromu emocji i wrażeń. Nie sądziłam, że jest możliwe to, by wszystko jeszcze bardziej się zintensyfikowało. A jednak. Stało się to, czego się obawiałam. Moje serce pękło na pół a w oczach pojawiły się łzy. Chusteczki dołączone do paczki recenzenckiej bardzo się przydały. 
   To co się tutaj zadziało przeszło moje najśmielsze wyobrażenia i oczekiwania! Czułam się jakbym jechała rollercoasterem. Zachowanie Francuza baaardzo nadszarpnęło moje nerwy. Testował moją cierpliwość i to bardzo. Krzyczałam w środku z bezsilności na jego decyzje. Bardzo dobra, mroczna kreacja. Bad boy, który złamie niejedno serce.
   Nasza główna bohaterka nie miała łatwo. Dzieciństwo, sytuacja z matką, później pamiętny rok w Triple Falls. Los wyjątkowo perfidnie się z niej śmiał. A to jeszcze nie koniec. To co ją teraz spotkało niejednego by załamało. Zniszczyło. Zmieniło w popiół. A co się stało? No cóż, musicie przeczytać sami. Ale powiem wam, że zaskoczenie ogromne było. Przez duże "O". Świetna postać. Genialna kreacja.
    Aj, nie mogę się doczekać trzeciego tomu. Aż mnie nosi by poznać finał tych wszystkich zaskakujących, nieprzewidywalnych i skomplikowanych wydarzeń, które trzymały w niepewności do samego końca. Adrenalina krążyła w moich żyłach.
    Ogromnie zachęcam do czytania. Koniecznie z zachowaniem chronologii. 
   Na koniec małe pytanie: który z trójki niezłomnych mężczyzn skradł wasze serducho? Sean, Dominic czy Francuz? Jeśli o mnie chodzi, to najpierw zauroczył mnie Sean, później mrokiem przyciągnął Dominic ale to Francuz zdobył podium. 

Polecam


▪️▪️▪️
#exodus #wydawnictwoflow #bractwokruków #darkromans #eroticbook #spicybook #ravenhoodseries #wyzwaniegranicepl #recenzja #lubimyczytać #empik



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz