"Glock. Bractwo Kruka. Tom I" Kate Stewart

[reklama] Wydawnictwo Flow


Opis wydawcy:


Czy potrafisz dochować tajemnicy?

Cecelia od zawsze naiwnie wierzyła, że wielka, wszechogarniająca miłość jest jedynym, czego pragnie w życiu. Do czasu.

Aby pomóc matce, musi zamieszkać w Triple Falls ze swoim ojcem, który jest dla niej obcym człowiekiem. Nie spodziewa się przeżycia niczego ekscytującego w czasie swojego pobytu w tym sennym miasteczku. Dopóki nie poznaje Seana, chłopaka równie pięknego, co tajemniczego. Gdy na imprezie spotyka jego przyjaciół, wydaje się, że rozpoczyna się największa przygoda jej życia – pełna wolności i skrajnych emocji jazda bez trzymanki.

Z chwilą gdy wszystkie tajemnice zaczynają wychodzić na jaw, to, co miało być najlepszym latem w jej życiu, szybko zmienia się w coś, na co nie mogła się przygotować...

Razem z Cecelią zakochaj się w jej wakacyjnych chłopakach.

"Dorastałam, zmagając się z pewną… przypadłością.

Pozwól, że ci o tym opowiem. Wychowywałam się w przeświadczeniu, że prawdziwe historie miłosne są wartościowe tylko wtedy, gdy występuje w nich wielkie poświęcenie. […]

Wierzyłam w to, ponieważ sama to sobie wmówiłam. Wyhodowałam najbardziej masochistyczne z romantycznych serc, a to z kolei doprowadziło do mojej choroby.

Kiedy przeżywałam tę historię, moją własną pokręconą bajkę, nie miałam o tym pojęcia. Byłam młoda i naiwna. Uległam pokusie i dokarmiałam tę bijącą w piersi bestię, która z każdym cięciem, uderzeniem, ciosem stawała się coraz bardziej wygłodniała. […]

Teraz myślę, że to moja choroba przyczyniła się do tej historii.

I wszystkich nas spotkała kara."



Tom: I
Seria: Bractwo Kruka
Premiera: 22.03.2023
Ilość stron: 368



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Flow


"Istnieje piękno w dochowaniu tajemnicy, Cecelio. Ale tajemnica pozostanie tajemnicą tylko wtedy, kiedy sama postanowisz jej strzec. Każdy ma jakieś tajemnice, ale nie każdy potrafi zachować je dla siebie."

   Jednym z motywów przewodnich pierwszego tomu serii "Bractwo Kruków " jest tajemnica. Sekret, który ujawniony wprowadzi chaos. Doprowadzi do czegoś, co nigdy nie powinno nastąpić. Dlatego też kluczowe jest utrzymanie tego w sekrecie. 
   Co jeszcze znajdziemy? Przede wszystkim na start, biorąc książkę do ręki, redaktorki ostrzegają przed treścią i ja popieram takie informacje. To nie jest bowiem powieść dla każdego. Jest to dark romance. Erotyk o silnym zabarwieniu. Dla fanów takiej literatury czeka istna rozkosz ale delikatniejszy czytelnik może zostać zniesmaczony, bądź lektura może go odrzucić. Ale przede wszystkim jest odpowiednia dla osób pełnoletnich.
    Ta powieść pokazuje, jak ciężko oprzeć się pokusie. Jak trudno pozostać przy swoich zasadach i dotychczasowym życiu, gdy nowość kusi niczym rajskie jabłko. 
   Mówiąc prosto - jest to mocno pokręcona historia o relacji damsko-męskiej. Wciągająca, fakt. Grzeszna - jak najbardziej. Zaskakująca - a i owszem. Trzymająca w napięciu - oczywiście, że tak. 
   Sami widzicie. Plusy za plusami. Nawet kreacja bohaterów była dobrze przemyślana i poprowadzona. A w przypadku męskich bohaterów ciężko było utrzymać ich w określonych ramach. A coś czuję, że oni się dopiero rozkręcą. I wiecie co? Zacieram swe rączki. 
   Autorka swoim stylem pobudza wyobraźnię. Dostarcza emocji i wrażeń, które intensyfikują w miarę przekręcania kartek. Historia oplata niczym bluszcz. Bardzo dobra. Jestem jak najbardziej na tak. I całe szczęście, że mam pod ręką kontynuację, hehe. Od razu zabieram się za czytanie.

Polecam 



▪️▪️▪️
#flock #katiestewart #wydawnictwoflow #bractwokruka #darkromance #spisybook #18+ #ravenhoodseries #książkadlaciebie #wyzwaniegranicepl

#recenzja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz