"Terapia wstrząsowa" M.B. Morgan


Opis wydawcy: 

„Terapia wstrząsowa” to romantyczna historia wzbogacona o wątek psychologicznej zabawy.

Milena porzuca swojego narzeczonego Patricka i postanawia wykorzystać wykupioną już podróż poślubną do Grecji. W hotelowym pokoju znajduje zagadkowy list, w którym tajemniczy „Przewodnik” zaprasza ją do niezwykłej przygody. Podczas czasu spędzonego na wyspie kobieta poznaje kilku atrakcyjnych mężczyzn. Uwolnienie skrywanych przez lata traum oraz dotarcie do zakamarków swojej duszy, pozwalają bohaterce przypomnieć sobie o własnej wartości i kobiecości.

Czy uda jej się zawiązać relację z którymś z poznanych w Grecji mężczyzn? A może uda się odbudować wcześniejszą relację z Patrickiem?


Premiera: 29.06.2022
Ilość stron: 277
Wyd: Dlaczemu



Moja opinia:


   Milena Stankiewicz po tym co zobaczyła, nie ma zamiaru być dłużej z Patrickiem. Jej narzeczony dopuścił się rzeczy, która jest niewybaczalna. Postanawia więc sama pojechać  w wykupioną już podróż poślubną do Grecji. Na miejscu czeka ją niespodzianka. W pokoju hotelowym znajduje wyjątkowy list od "Przewodnika", który zaprasza ją do niezwykłej przygody, z której kobieta postanawia skorzystać. Poznaje również trzech wyjątkowych mężczyzn. 
   Czas spędzony w Grecji pozwoli jej spojrzeć inaczej na siebie i swoje życie. Przypomni jej czym jest kobiecość oraz wartość siebie. 
   Kim jest "Przewodnik"? Jaki ma cel? Czy Milena dokona wyboru? Z kim widzi swoją p przyszłość? Kogo wybierze? A może zostanie sama? A czym, bądź kim jest Farfallina? Co takiego wydarzy się i jak wpłynie na główną bohaterkę? 

   Uwielbiam książki M.B Morgan. Za mną "Celebryta" oraz "Naucz mnie kochać", czyli wszystkie dotąd wydane powieści. Już po debiucie wiedziałam, że to spotkanie z twórczością autorki będzie dłuższe. I tak właśnie jest. Z każdą kolejną książką odkrywam inne elementy, które idealnie wpasowują się w mój czytelniczy gust.
   Najnowsza w dorobku autorskim powieść jest naszpikowana emocjami. Psychologiczna analiza i zadania do wykonania, które miała główna bohaterka zostały dopieszczone. Widać ogromny research i poczyniony wkład, aby powieść nabrała jak największego realizmu. Jestem pod ogromnym wrażeniem przeprowadzenia tej terapii. Śmiało można samemu z tych wszystkich informacji skorzystać i zastosować w swoim życiu. Na pewno nie zaszkodzą a mogą pomóc.
    Pomysł na fabułę dla mnie jest posiewem świeżości. Nie spotkałam się dotąd z takim pomysłem. Wykonanie natomiast doskonałe.
   Oprócz powagi wydarzeń oraz momentów chwytających za serce, mamy również bajeczne opisy greckiej wyspy. Czuć ten klimat. Oczyma wyobraźni przeniosłam się do bohaterów. Romantyczność i urokliwość miejsca zostały w pełni oddane. Dodatkowo nutka humoru pozwoliła na beztroskę, pożądaną lekkość i relaks.
   Bardzo smakowitym kąskiem okazały się również sceny uniesień. Autorka pokazała żar i chemię. To niewidoczne przyciąganie i wzajemną fascynację. Same sceny były bardzo pikantne i gorące. Ale ze smakiem zostały opisane. Tak w punkt. Wyważone i doprawione. 
   Wielowątkowość jest tutaj plusem. Ogromnym, bowiem każda z ważnych dla lektury postaci miała swoje życie i swoje problemy. Wszystko ładnie się ze sobą przeplatało. Zaserwowane tajemnice i sekrety podsycały moją ciekawość. Testowały moją cierpliwość aby nie pobiec w przód o kilka kartek i nie podejrzeć co się wydarzy. 
   Historia "Przewodnika" trafiła wprost do mego serca. Nie spodziewałam się takich wydarzeń. Zresztą te wprowadzenia do każdego rozdziału również budziły mój niepokój. Finalnie zbierałam szczękę z podłogi, choć w połowie trafiłam celnie co do osoby. Po zakończeniu lektury  natomiast przeczytałam sobie je jeszcze raz. Tylko te wprowadzenia. Moim zdaniem byłoby to idealnym startem dla kolejnej powieści. Tym razem oczyma "Przewodnika" będącymi jednocześnie początkiem ciągu dalszego wydarzeń, na których stanęła ta lektura. Albo nawet pana pisarza, którego bardzo polubilamy. Zresztą jak całą trójkę. 
   Jestem zachwycona. Jestem oczarowana tą historią. Zdecydowanie to była wstrząsająca lektura. Chwytająca za serce. Przejmująca i zmuszająca do refleksji nad własnym życiem. To jedna z tych historii, o których się pamięta. O niej się nie zapomina. 
   Grecka wyspa czeka. Przystojniacy także. Dajcie się porwać. Pełna paleta emocji na was czeka. Idealnie gorąca i smakowita lektura akurat na wakacyjny czas - i nie tylko.

Polecam

   


Współpraca: Wydawnictwo Dlaczemu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz