"Zerwany układ. Złamane serce. Tom I" Paulina Hanus




Opis wydawcy: 


W mafijnym świecie miłość możesz wybrać tylko raz, o ile w ogóle będzie Ci to dane

Daniel miał tylko jedno zadanie – rozkochać w sobie Olivię, córkę policjanta, i tym samym zrealizować plan będący częścią gangsterskich porachunków. Pewny swoich uwodzicielskich zdolności, był przekonany, że bez problemu osiągnie cel. Z dnia na dzień wszystko zaczyna się jednak komplikować, bowiem do walki o uczucie dziewczyny dołącza kolejny gracz – Marcel, starszy brat Daniela. Każdy z nich ma swoje własne ukryte motywy i ambicje. A Olivia nie zdaje sobie sprawy, że będzie musiała dokonać wyboru, który zaważy na całym jej przyszłym życiu…

W tym kipiącym od emocji trójkącie miłość od nienawiści dzieli tylko cienka granica. Kto mówi prawdę, a kto nie potrafi wyplątać się z sieci kłamstw? Kto zwycięży w grze o najwyższą stawkę, a kto straci wszystko?

Jedno jest pewne: gdy w grę wchodzi prawdziwe uczucie, nie ma miejsca na kompromisy.



Tom: I
Seria: Złamane serce 
Premiera: 13.05.2022
Ilość stron: 340
Współpraca: Novae Res



Moja opinia:


   Dwudziestoczteroletnia Olivia Wilczyk jest córką policjanta. Nie wie tylko, że ojciec zawart pewien układ z groźnym człowiekiem a ona sama stała się celem.
   Daniel i Marcel Martinez to bracia. Obaj związani z mafijnym światkiem, którym rządzi ich ojciec. Bracia dostali zadanie. Daniel, jako młodszy i w typie lowelasa ma za zadanie rozkochać w sobie Olivię a Marcel ma to nadzorować, jako starszy i bardziej odpowiedzialny. Już wkrótce plan wkracza w życie. Problem w tym, że to Marcela bardziej przyciąga niewidzialna siła do młodej dziewczyny.
  Czy plan się powiedzie? Kogo wybierze Olivia? Jakie motywy kierują braćmi? Co się wydarzy? Jak nadchodzące zmiany wpłyną na obu ojców? 

    Lubię historie miłosne osadzone w mafii. Na pograniczu dobra i zła. W tym przypadku to debiut i byłam ogromnie zaintrygowana tym co na mnie czeka. Czy mi się spodoba styl oraz cała fabuła.
   Na pierwszy plan wysuwa się historia miłosna. Taki trójkąt. Ona jedna i ich dwóch. Praworządna i odważna, ciut pyskata i zadziorna panna, która znalazła się w samym centrum wydarzeń. 
   Fajna postać. Dopracowana i z pazurem. Wyrazista i nie ginąca w tłumie. Jej przyjaciółki również okazały się być interesującymi postaciami i mam nadzieję w kolejnych częściach poznać je bliżej. W kolejnych, bo to dopiero pierwszy tom serii.
   Z braćmi miałam troszkę dylemat. Właściwie to z młodszym z nich. Daniel to typ lekkoducha i bawidamka. Nie widziałam w nim chęci dorosłości. Aby tylko imprezy, kobiety i morze alkoholu, którym zarówno świętował sukcesy, jak i topił smutki. Nie do końca przypadł mi do gustu, bowiem nie okazał się dojrzały. Drażnił mnie w głównej mierze. Niestety. Ale dam mu szansę na poprawę, bowiem patrząc na finał tej części, dość zaskakujący swoją drogą, widzę dla niego furtkę i mam nadzieję, że dorośnie. 
   Marcel za to okazał się być postacią silną i inteligentną. Waleczną i odważną. Dominował siłą i na każdym kroku udowadniał, że znalazł się na odpowiednim stanowisku.
   Autorka dała trochę tego mafijnego światka. Intryg, spisków i sensacji. Dynamiczność akcji. Troszkę, bo spodziewałam się odrobinę więcej zagrywek i mroku. Wyszło bardzo lekko. Rzekłabym że nawet zbyt lekko. Na główny plan, jak już wspominałam wyniosła się miłość. Zakazane uczucie. Gdyby nie ten zalążek mafijny byłaby to zwyczajna historia miłosna. Swoją drogą bardzo ciekawa.
   Tuż obok uczucia znajdziemy tu także sceny uniesień. Opisane zostały ze smakiem i z wyczuciem. Bez zbędnego koloryzowania czy rozdmuchiwania. 
   Każde kolejno nachodzące po sobie wydarzenia bardzo dobrze się ze sobą łączyły. Przeplatały tworząc interesującą fabułę. Może nie do końca przypadł mi do gustu styl autorki, bo musiałam odczekać dłuższą chwilę a tak wszystko podsumowując lektura okazała się być wciągająca i niezwykle pasjonująca. Warto się na nią skusić.

Polecam






Współpraca: Wydawnictwo Novae Res





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz