"Pragnienie zemsty" Monika Gajos



Opis wydawcy:

Samuel Ward zdecydowanie nie jest mężczyzną, którego chciałoby się spotkać w ciemnej uliczce. To diler i morderca, a całe jego życie kręci się wokół jednego pragnienia – dokonania zemsty za śmierć kogoś, kto bardzo wiele dla niego znaczył.

Kiedy Skyler Ayres poznaje Samuela, nie wie, z jak niebezpiecznym typem ma do czynienia. Kimś, kto lubi bawić się emocjami i patrzeć na strach pojawiający się na twarzach innych ludzi. A strach Skyler niezmiernie mu się spodobał.

Samuel ostrzega Skyler przed sobą. Daje jej szansę. Jednak jest już za późno. Jego mrok ją zafascynował. Tymczasem dziewczynie ktoś zaczyna grozić, sugerując, że ma informacje na temat jej przeszłości i je ujawni. Po czyjej stronie stanie Samuel? Czy okaże się diabłem, za jakiego Skyler go miała, czy jej wybawcą? A może pragnienie zemsty tak go zaślepi, że nic więcej nie będzie się dla niego liczyć?



Premiera: 13.07.2022

lość stron: 256

Wydawnictwo: NieZwykłe




Moja opinia:


   Samuel Ward ma jeden cel - zemsta. To ona napędza go od kilku lat. Zrobi wszystko by pościć kogoś, kto był dla niego bardzo ważny. On sam jest człowiekiem bardzo niebezpiecznym. Dilerem i mordercą. Lepiej mu nigdy nie stanąć na drodze a tym bardziej z nim zadrzeć. Wyjście z tej sytuacji jest tylko jedno...

   Skylar Ayres na codzień towarzyszy poczucie winy. Nie może sobie wybaczyć tego, co zrobiła. Postanawia więc pomagać bezdomnym. Niestety już wkrótce jej życie dodatkowo się skomplikuje, gdy na jej drodze stanie ON. Sprawy nie ułatwia fakt, że przeszłość się o nią upomina...

   Sam daje kobiecie szansę, gdy ostrzega ją przed sobą. Jednak dla niej jest już za późno. Jego mrok ją zafascynował tak bardzo, że nie ma najmniejszej ochoty ani siły przeciąć tę niewidzialną nić. 

Czy coś grozi Sky? Czy jednak odejdzie od Sama? Czy on ją uratuje, zanim powtórzy się sytuacja z przeszłości? A czy on dopełni zemsty? Czy jej pragnienie okaże się ponad kobietą?


    Och, jak ja uwielbiam twórczość autorki. Za mną wszystkie dotąd wydane i po każdą kolejną sięgam z największą przyjemnością.

   Najnowsza książka Moniki jest zdecydowanie najmroczniejsza w całym dorobku. Najbardziej przerażająca i szokująca. 

  Analiza psychologiczna głównego bohatera została oddana dogłębnie i szczegółowo. Narracja dwutorowa pozwoliła mi być naocznym świadkiem wszystkich wydarzeń z jego udziałem. Mogłam poznać go lepiej. Choć to i tak graniczyło z cudem, bowiem jest on postacią niezwykle skomplikowaną. Bardzo dobrze, swoją drogą, wykreowaną. Choć w życiu nie chciałabym poznać takiego mężczyzny w życiu prywatnym. Aż skóra cierpnie na samą myśl o stanieciu z nim twarzą w twarz.

   Sky zupełnie nie pasowała mi do Sama. Oni to jak dwa przeciwstawne bieguny. On oschły i zimny, ona z empatyczna i z sercem na dłoni. Powinni się odpychać, a jednak ich do siebie ciągnęło.

   Wzajemna fascynacja fajnie stopniowo rosła. Było czuć ten dreszczyk. Bardzo dobrze budowany. 

   Sceny uniesień zdecydowanie nie należały do grzecznych. Ostre, gwałtowne, grzeszne i w typie niegrzecznych dziewczynek. Zresztą jaki bohater na codzień, taki sam w łóżku. Było co czytać. Szczególnie, że autorka bardzo plastycznie wszystko opisywała. Moja wyobraźnia już na samym początku została pobudzona i działała na najwyższym biegu. 

   Relacja głównej pary bohaterów zdecydowanie nie należała do łatwych, prostych i przyjemnych. Szczególnie, że pojawiające się kolejne wątki dokładały niepewności co do dalszego przebiegu wydarzeń. 

    Lektura wciągnęła mnie od pierwszej strony. Od samego początku do ostatniego zdania trzymała mnie w swoich szponach. Wpadłam w sidła, skąd nie było szansy ucieczki. Tak bardzo przewrotna, zaskakująca, erotyczna i intrygująca okazała się być ta pozycja. Idealna dla fanów mocniejszych i wyrazistych historii. Złożoność fabuły oraz wielowątkowość działała na korzyść dla całokształtu lektury. Ja jestem nią zachwycona.

   Autorka poczyniła naprawdę genialną książkę. Nie spodziewałam się aż takiej siły i mocy. Podczas czytania miałam ochotę krzyczeć z frustracji na pewną postać męską, ostrzec Sky i zmusić ją do odejścia a Sama najchętniej zamknęłambym w ciemnej piwnicy bez okien. Podczas lektury towarzyszyła mi dosłownie cała paleta emocji. Jeśli nadal jesteście niezdecydowani, to ja wam mówię, że koniecznie musicie przeczytać tę historię. Takiego mrocznego oblicza autorki jeszcze nie poznaliście. A warto. 


Polecam





Współpraca: Wydawnictwo NieZwykłe 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz