"Sara" Kamil Prabucki



Opis: 

Sara nie jest zwykłą książką.
To przesycona dobrą muzyką, cynizmem, czarnym humorem, seksem i demonicznym malarstwem opowieść o upadku człowieka.
Wojciech Kunicki jest polonistą w jednym z gdańskich liceów. Uwielbiany przez młodzież. Wiecznie skonfliktowany z gronem nauczycielskim. Meloman i koneser samochodów z klasą. Wytrawny kobieciarz. Człowiek o mrocznej przeszłości.
Z grupą przyjaciół łączą go spotkania pełne filozoficznych dysput, eksperymentalnych napojów alkoholowych oraz wyuzdanego seksu.
Na co dzień jednak za wszelką cenę stara się trzymać wyznaczonych przez siebie zasad.
Inka, początkująca rzeźbiarka, wydaje się być jego szansą na stabilizację. Na odpędzenie wewnętrznych demonów.
Do czasu.....
Splot wypadków powoduje, że Wojciech decyduje się odnowić kontakty z gangsterskim światem. Z każdą chwilą bardziej pogrąża się w mroku. Prześladują go przerażające wizje oraz koszmarne istoty rodem z obrazów Boscha i Goi.
Nagle w jego życiu pojawia się Sara. Piękna, enigmatyczna dziewczyna, która wywoła lawinę dramatycznych wydarzeń.
Przygotuj się na mocny wstrząs. Na emocjonalny... rollercoaster


Premiera: 22.03.2022
Ilość stron: 472
Wydawnictwo: Kamil Prabucki www.wymownie.pl




Moja opinia:

   Wojciech Kunicki jest polonistą w jednym z gdańskich liceów. O ile jest uwielbiany przez swoich uczniów, tak w równej mierze będący w konflikcie z gronem nauczycielskim. Prowadzi bogate życie towarzyskie a moralność zna tylko z kart lektur, które omawia ze swymi uczniami.
   Los ma co do niego pewne plany a jak wiadomo przed przeznaczeniem nie ma ucieczki.
   Już wkrótce na drodze mężczyzny staje Inka, początkująca rzeźbiarka, która zdaje się być dla Wojtka szansą na stabilizację. Niestety bańka szczęścia wkrótce zaczyna pękać a on odnawia kontakty z przestępczym światkiem, który niegdyś znał bardzo dobrze. 
   I tu czeka na mężczyznę kolejna rewolucja za sprawą pięknej młodej dziewczyny, która mimo statusu owocu zakazanego coraz bardziej wiedzie go na pokuszenie.
   Kim jest Sara? Co czeka na Wojtka? Z kim i z czym przyjdzie mu się zmierzyć? 

   Opis sugerował mi nieprzewidywalność, przewrotność i totalnie szokujące wydarzenia. Do tego ilość stron trochę budziła mój niepokój. 
   Lektura zaczyna się mocno. Od razu w mojej głowie pojawiły się pytania. A w miarę przekręcania kolejnych kartek pojawiało się ich jeszcze więcej. 
   Miałam troszkę problem z samego początku z wczuciem się w historię. W czarny humor, ironię i cynizm. W bezpośredniość. A przede wszystkim ciążyła mi ilość opisów. Ale za to, gdy się już odnalazłam, to już było z górki. 
   Zapowiedziany przez autora emocjonalny rollercoaster okazał się jak najbardziej trafny. To co się tutaj działo powodowało, że moje brwi co rusz szybowały do góry. Co rusz niedowierzałam temu co czytałam.
  Główny bohater swoim zachowaniem szokował mnie. To, czego się dopuszczał było dla mnie wstrząsające. A najbardziej chwila, kiedy cała prawda wyszła na jaw. Zupełnie nie spodziewałam się takich wydarzeń. To był czysty nokaut. 
   W powieści nie brakuje odważnych scen uniesień. To mocny erotyk. Autor nie bawi się w uprzejmości i czułe słówka. Nie próbuje na siłę szukać ideałów. Pisze prosto, bez skrupułów i bezpośrednio.
   To bardzo dobry debiut. Trzymający w napisaniu. Zaskakujący i wciągający. Nietuzinkowy. Pokazujący życie takim jakie jest. Jak człowiek popełnia błędy a potem próbuje żyć z ich skutkami. Jak trudno jest poznać drugiego człowieka. Co jest prawdą, a co iluzją. 
   Zachęcam do czytania. Takiej historii jeszcze nie czytaliście.

Polecam.



Współpraca: Kamil Prabucki www.wymownie.pl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz