"Ogniste serca" Agnieszka Lingas-Łoniewska



Opis:

Kiedy osiemnastoletnia Anna po wielu latach wraca do rodzinnego miasteczka w Teksasie, czuje się zagubiona i wyalienowana. Jako córka burmistrza traktowana jest przez rówieśników z dystansem i nieufnością, a jej rodzice, wiecznie zajęci karierą i przestrzeganiem konwenansów, nie mają dla niej zbyt wiele czasu. Wszystko się zmienia, kiedy pewnego wieczora na jej drodze staje Jax - przystojny harleyowiec, który pod maską niepokornego twardziela skrywa narastające poczucie osamotnienia. Ich pierwszy pocałunek stanie się preludium do wielu zmysłowych nocy wypełnionych namiętnością, jakiej jeszcze nigdy nie doświadczyli, a uczucie, które błyskawicznie zacznie przybierać na sile, wkrótce pochłonie ich bez reszty. Nieustannie spragnieni swoich ciał i nowych doznań, nie zauważają, że dookoła nich przybywa ludzi, dla których ten związek staje się solą w oku… Czy młodym kochankom wystarczy odwagi, by złamać zasady i podążać za swoimi marzeniami?


Premiera: 11.04.2022
Ilość stron: 310
Wydawnictwo: Novae Res
Wydanie: II




Moja opinia:


   Anna Scott żyje w luksusie. Od małego jest przyzwyczajona do tego, że rodzice robią wszystko, aby było jej jak najlepiej. Nie wiedzą tylko tego, że Annie wcale nie zależy na stanie konta ani posiadaniu wszystkiego z najwyższej półki. Ale skąd mogą o tym wiedzieć, skoro więcej ich nie ma, niż są.
   Kiedy Anna w wieku osiemnastu lat w końcu powraca do rodzinnego miasteczka w Texasie nie może się odnaleźć. Jako córka burmistrza jest przez rówieśników uważana niesłusznie za lepszą. Samotna, wyalienowana, odtrącona. Nie umie nawiązać kontaktów z innymi uczniami. 
   Pewnego wieczoru na jej drodze staje harleyowiec. Jax nie może zapomnieć o właścicielce zielonych oczu a jednak ich znajomość pewnego dnia nabiera rozpędu. Nie przewidział tylko, że dla kogoś ten związek będzie solą w oku. 
   Czy Anna i Jax pokonają wszystkie przeszkody? Czy Jax udowodni, że zależy mu na kobiecie? Czy Anna będzie miała w sobie dość siły, by zawalczyć o swe marzenia? Dokąd zaprowadzi ich ta znajomość?

    Książkę czytałam w pierwszym wydaniu pod tytułem "Boys grom hell". Jej premiera miała miejsce pięć lat temu. Teraz powraca z nowym tytułem i odświeżoną okładką. Sięgnęłam po nią z dwóch powodów. Po pierwsze chciałam zobaczyć ile zapamiętałam, a po drugie czy coś istotnego zmieniło się w fabule.
   Bardzo fajnie było powrócić do historii Anny i Jaxona. W miarę czytania przypominałam sobie wszystko. Kolejne kroki, kolejne walki.
   Wspomnianych powyżej zmian nie zauważyłam. I uważam, że to słuszna decyzja, bowiem sama w sobie historia w tej postaci się broni. 
   Pełna romantyzmu. Pełna zmysłowych zbliżeń. Pełna przeciwności losu.
   Z przyjemnością przypominałam sobie wszystko krok po kroku.
   Anna nadal zachwyca delikatnością i skromnością. Szczerością i empatią. Zaraża optymizmem. Ale jak potrzeba to umie postawić na swoim.
   Jax młody gniewny. Zapracowany, troskliwy i opiekuńczy. Z wyglądu i zachowania twardziel i brutal a w głębi duszy samotny niczym ta jedna gwiazda na niebie.
   Autorka pięknie ubierała w słowa ich emocje. Rozwój wydarzeń trzymał w niepewności i podsycał ciekawość.
     Pamiętam jak przy pierwszym wydaniu nie mogłam się doczekać rozwinięcia sytuacji. Jak najszybciej chciałam poznać finał wydarzeń, a z drugiej spowolnić czytanie. 
  Teraz drugim razem, znając już powieść z mogłam się w pełni zrelaksować. Wiedziałam co się wydarzy i co mnie czeka, więc mogłam usiąść wygodnie w fotelu i po prostu postawić na pełen relaks. Na ponowne przeczytanie historii, która dodaje otuchy i uskrzydla. Na poznanie bohaterów, którym wiatr ciągle wiał w oczy a oni mieli tylko siebie i miłość. 
   Piękna historia. Napisana subtelnie, lekko i przejmująco. Jeśli jeszcze nie czytaliście, to zachęcam do nadrobienia. A jeśli tak jak ja, już ją czytaliście, to warto ponownie do niej powrócić. To jedna z tych historii, których się nie zapomina.

Polecam. 



Współpraca: Wydawnictwo Novae Res




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz