Podsumowanie września





Kolejny miesiąc za nami.

W ciągu tych 30 dni w moje życie wplątały się historie totalnie różnych autorów i bohaterów.

Z tego miejsca chciałabym serdecznie podziękować wydawnictwu WasPos, które przekazało mi "Ziarna wolności" do przeczytania i podzielenia się z Wami moimi odczuciami.

Wzięłam sobie za cel przeczytania wszystkich książek Wydawnictwa Lira, jakie posiadam. Udało się.

Udało mi się także pobić swój wynik z zeszłego miesiąca. Przeczytałam 18 książek różnej grubości i różnych autorów.

Czy jestem zadowolona?

Mogło by być lepiej ale nie ma co narzekać.

Lubię stawiać sobie wyzwania i poszerzać granicę, więc plan na październik jest taki, żeby... pobić wynik.

Jak myślicie? Ile uda mi się przeczytać książek w październiku?

6,9,14 a może 19?

Zgadujcie i wpisujcie w komentarzach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz