"Spragnieni. Tom I" Saga Dark

[reklama] Saga Dark



Opis wydawcy:

Zanurz się w podniecający świat magii! Tu króluje potężna Rada, która pilnuje porządku. Tu można zostać przekąską dla krwiożerczego wampira. Tu można natknąć się na polujące wilkołaki. Tu w końcu można znaleźć miłość swojego życia! Anna jest zwykłą dziewczyną, a przynajmniej tak jej się wydaje, która trafia na polującego wampira. Nie byle jakiego wampira. Jedna noc z Alexem zmienia całe jej życie. Nagle okazuje się, że wcale nie zna świata, w którym żyje. Czy zgodzi się na związek z wampirem? Czy w ogóle będzie miała jakiś wybór? Spragnieni to książka, która wprowadzi Was w mroczny świat seksownych wampirów i podstępnych wiedźm, duszków kwiatowych i chochlików. I ludzi, z których niektórzy wiedzą, co tak naprawdę dzieje się nocą!


Tom: I
Seria: -
Premiera: 05.02.2021
Ilość stron: 300
Wydawnictwo: WDAXROCK / My Book 



Moja opinia:

[Reklama] Saga Dark


    Co powiecie na wampiryczny erotyk z całym zapleczem innych magicznych stworzonek i ich nadprzyrodzonych zdolności?
    Biorąc książę do ręki na pewno nie brałam pod uwagę tego, że trafię na senno-bajkowy świat. To określenie, zresztą trafnie nadane w powieści, idealnie moim zdaniem oddało cały klimat. 
   Trafiłam do świata, gdzie nie brakowało magii, wszelakich zaklęć. Wampiry, duszki, wiedźmy, chochliki... to tylko odrobina tego, kogo przyjdzie nam spotkać na kartach powieści. Bardzo dobrze zresztą zostało to wszystko opisane. Dopracowane w drobiazgach. Nawet pojawił się element duuużego zaskoczenia na wieść o tym, z czego wiedźma między innymi robi eliksiry, hihi. Nowatorskie to było dla mnie i bardzo pomysłowe.
    Umiejętnie zostało zresztą to wszystko wplecione w historię miłośną. Tak zaskakująca i niewiarygodną a jednak prawdziwą mimo ekspresowego tempa rozwoju wydarzeń. Trafna dla mnie była także kreacja bohaterów. Mieli w sobie to coś, co przyciągało uwagę 
   Cóż mogę powiedzieć - pierwszy tom serii od Saga Dark to lektura ciekawa, pobudzająca wyobraźnię i przenosząca do świata, gdzie nic nie jest pewne. Ale pewne jest u mnie jedno - ja chcę na już kontynuację. Serio! Bardzo dobra książka. Choć początek nie zrobił na mnie wrażenia (zabrakło mi nakierowania na męskiego osobnika zanim wkroczył do akcji) ale na wielkie szczęście w miarę przekręcania stron coraz mocniej się wczytywałam. Poszło z górki z takim impetem, że ładowanie na koniec zdecydowanie było bolesne, gdy powieść dobiegła końca a ja chciałam więcej.
    Czytajcie. Dajcie się porwać.

Polecam


▪️▪️▪️
#sagadark #spragnieni #wdaxrock #fantasy #recenzja #wyzwaniegranicepl #booklovers #bookphoto #romans #magicbook #polecamksiążkę 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz