"On jest prawem. Mystic. Tom III" Kinga Litkowiec

[reklama] Love Book


Opis wydawcy:

Nie wierzyłam, że Dylan odwzajemni moje uczucia. Postanowiłam więc o nim zapomnieć. Poznałam Paula. Zaręczyłam się i planowałam ślub jak z bajki.

Na wieczorze panieńskim dowiedziałam się, że narzeczony od dawna mnie zdradza. Mój świat rozpadł się na kawałki. Od tego momentu przestałam wierzyć w dobre zakończenia.

Znalazłam ukojenie w pracy. Szef powierzył mi odpowiedzialne zadanie. Miałam pojechać na targi mody do Londynu z… Dylanem. Uznałam to za mało zabawny żart losu. W najskrytszych marzeniach nie przypuszczałam, do czego dojdzie podczas pobytu w tym mieście.

Przyznanie się do naszych uczuć i gorący romans to dopiero początek. Wydarzyło się coś, czego nikt się nie spodziewał.


Tom: III
Seria: Mystic
Premiera: 14.02.2024
Ilość stron: 352



Moja opinia:


[Reklama] Love Book

   Motyw BDSM w powieściach na przestrzeni kilku lat przeszedł świetną metamorfozę. Zmienił się obraz postrzegania zarówno samych zbliżeń, jak o ludzi, którzy się w nim odnaleźli. 
   Trzeci tom serii "Mystic" od Kingi Litkowiec pod tym względem okazał się być najbardziej skąpy. Scen w tym motywem jest bardzo niewiele w porównaniu z pierwszym czy drugim tomem. Ale i mamy tutaj także trochę inny obraz relacji, jak i samych bohaterów. To oczywiście nie jest minusem. Mi bardzo to się podobało.
   Hazel to postać kobieca z jednej strony krucha i delikatna, a z drugiej silna i odważna. Przede wszystkim realna i mocno osadzona w rzeczywistości. Nie wymuskana i nie będąca sztucznym ideałem. 
   Tak samo było w przypadku Dylana. Ten facet posiadał w sobie siłę i odwagę. Determinację i charyzmę. Pełen testosteronu i wyrazistości. A to bardzo lubię w przypadku autorki. To jak tworzy postacie, i o jakie elementy ich charakterów dba, aby ich urzeczywistnić.
   Historia miłosna okazała się być zaplątana i nieprzewidywalna. Były elementy niepewności i zaskoczenia. A serwowane zwroty akcji testowały granice mojej cierpliwości. 
    Autorka kolejny raz zapewniła mi rozrywkę na najwyższym poziomie. Podarowała lekturę pełną rozmaitych emocji. Pokazała siłę przyjaźni a przede wszystkim miłości. Tego, że prawdziwe uczucie jest w stanie przetrwać każdą burzę. 
   Ogromnie mi szkoda, że to już koniec tej serii. Choć dwie części były takim jakby bonusem do historii, która miała być solowa, hehe. Już zacieram łapki na kolejne powieści, jakie doczekają się premiery - koniecznie będę chciała je przeczytać.
   Zachęcam do lektury - z zachowaniem chronologii.

Polecam 
   
   
▪️▪️▪️
#mystic #kingalitkowiec #onjestprawem #lovebook #spicybook #hotbook #hotromans #romans #darkromans #recenzja #wyzwaniegranicepl #lovestory #boiklovers #readingissexy #wartoczytać #booknerd #bookaestetic #bookstagramtopasja #bookstyle #bookpost #eroticbook #bookworld #bdsmbooks #bookalicious #instaread #bookstoread #czytampolskie #książkawartapolecenia #bookstory #książkanadziś 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz