"Emerald. Kamienie Miami. Tom I" FortunateEm

[książka z prywatnej biblioteczki]


Opis wydawcy:

#Kamienie Miami

Dziewczyna o oczach jak szmaragdy. Mężczyzna twardy jak diament.

Życie Valerii upływa wśród słodyczy. Dosłownie, nie w przenośni - dziewczyna jest cukierniczką, wyjątkowo zdolną, jeżeli wierzyć klientom. Niektórzy mówią też, że Valeria jest równie słodka jak torty, które wychodzą spod jej ręki.

O Vincencie można powiedzieć wiele, ale nie to, że jest słodki. Kiedy pojawia się w cukierni, w której pracuje Valeria, dziewczyna odczuwa pewien... niepokój? Strach? A może nawet fascynację? Na pewno ciekawi ją ten małomówny twardziel. Nie wie jeszcze, że będzie miała okazję poznać go bliżej, niekoniecznie dobrowolnie. Bo Vincent ma plany związane z Valerią i nie ma w nich pytania jej o zgodę. Plany, za którymi kryje się stara tajemnica, skryta głęboko, jak głęboka jest zieleń oczu dziewczyny...

Tę sensacyjną i romantyczną historię na Wattpadzie pokochało ponad pół miliona osób - teraz możesz ją poznać i Ty!


Tom: I
Seria: Kamienie Miami
Premiera: 15.09.2021
Ilość stron: 440



Moja opinia:

[Książka z prywatnej biblioteczki]

   Rereading, czyli ponowne zapoznanie się z niegdyś już czytaną powieścią. Wracacie do lektur, które się wam przypominają? 
   U mnie taka sytuacja miała miejsce właśnie z pierwszym tomem serii "Kamienie Miami" od FortunateEm. Pojawił się czwarty tom, więc chciałam sobie przypomnieć wydarzenia z początków tej historii.
Całą moją ówczesną opinię możecie znaleźć pod linkiem https://agazlotowlosaiksiazki.blogspot.com/search?q=Emerald+&m=1
A dziś? Co mogę powiedzieć? Prawie wszystkie układanki puzzli wskakiwały na swoje miejsce podczas czytania. Część rzeczy pamiętałam, a część przypominały mi się równolegle zagłębiając się w fabule. I to na pewno nie był zmarnowany czas. Z przyjemnością kolejny raz towarzyszyłam bohaterom w ich przeprawie, zwanej życiem.
   Pan Mroczny zdecydowanie podnosił mi ciśnienie - oczywiście w sensie pozytywnym. Jego zaparcie odnośnie tajemnic i sekretów zdecydowanie testowało moje granice cierpliwości, hehe. Ale autorka pięknie zrównoważyła to ciepłymi chwilami. Romantycznymi i pobudzającymi wyobraźnię.
   Kreacja bohaterów w dalszym ciągu jest przeze mnie odbierana bardzo pozytywnie. Ich historia również. Nie zabrakło emocji z pełnej palety. Elementy zaskoczenia budziły odpowiednio silne wrażenia. Tak samo w przypadku zwrotów akcji.
   Także, jeśli zamierzacie dopiero zacząć przygodę z tą serią, to jak najbardziej zachęcam do lektury. 

Polecam


▪️▪️▪️
#fortunateem #kamieniemiami #emerald #lovebook #literatura #literaturakobieca #czytampolskie #lubimyczytać #recenzja #spicybook #hotbook #booklife #bookpost #booknerd #książkadlaciebie #książkowapasja #booktag #booktime #bookgirl #bookmylove #editiored #takczytam #bookday #polskaautorka #bookcollection #readingislife #alwaysreading #readmorebooks








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz