"Podwójny blef" Agnieszka Brückner

[reklama] Wydawnictwo NieZwykłe



Opis wydawcy: 


Siedemnastoletnia Chloe Blue, aby odciąć się od traumatycznych wydarzeń, przeprowadza się do ojca mieszkającego w Morro Bay, gdzie ma skończyć liceum. W nowym miejscu planuje się nie wychylać i w spokoju przetrwać ostatni rok nauki, lecz szybko okazuje się, że to niemożliwe. Już pierwszego dnia staje się nowym celem szkolnej hejterki.

Nastolatka wydaje się jednak nie przejmować wiszącym nad jej głową zagrożeniem. Uważa, że jeśli zignoruje zaczepki rówieśniczki, to ta w końcu odpuści.

Nic bardziej mylnego.

Niespodziewanie przyjaciel jej brata, a jednocześnie szkolna gwiazda koszykówki, Mason Scott, proponuje Chloe układ – udawany związek z korzyściami dla obojga. On ochroni ją przed zaczepkami, a ona w zamian pomoże mu w nauce. Plan niemalże idealny. A jednak są sprawy, w których nie da się blefować.

Książka zawiera treści nieodpowiednie dla osób poniżej szesnastego roku życia.


Premiera: 07.02.2024
Ilość stron: 533



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo NieZwykłe


   Hejt. Nagonka. Podłość. Agresja. Okrucieństwo. Któż z nas nie spotkał się z takim złem? Czy to w sieci, czy w życiu realnym. Nie jestem tego w stanie zrozumieć. Wystarczy ubrać wypowiedź w inne słowa i umieć odpuścić. Niestety we współczesnym świecie empatia, bezroszczeniowość i dobroć serca stają się produktem niszowym - a szkoda.
   Z takimi między innymi wątkami musieli zmierzyć się główni bohaterowie najnowszej powieści Agnieszki Brückner. To nie była lekka historia. To było coś zgoła innego. Wstrząsającego, szokującego, smutnego i budzącego skrajne emocje. 
   Autorka zabrała mnie na wyprawę pełną wybojów. Pokazała dogłębnie co się może stać, gdy hejt przyjmie najpodlejszą formę. Pokazała dokładnie jakie emocje wtedy się rodzą. A właśnie w takich przypadkach te emocje niejednokrotnie stają się złym doradcą. 
   Historia Chloe i Mason w moim odczuciu została dopieszczona w najmniejszym szczególe. Idealna kreacja bohaterów, którzy byli niczym z realności przeniesieni do lektury, fascynowali i i byli niczym magnes. To nic, że popełniali błędy - przywilej młodych ludzi. Grunt, że te skazy sami widzieli, te drobne minusy, i umieli przekuć je na plusy. 
    Książka dostarczyła mi emocji zmieniających się niczym w kalejdoskopie. To był totalny rollercoaster. Zostałam zmiażdżona. Kolejny raz autorka trafiła książką w sam środek mojego serca. Zostałam w pełni usatysfakcjonowana tą powieścią. Elementy zaskoczenia robiły swoje - efekt wow zapewniony. 
   Ta książka ożyła dzięki lekkiemu i naturalnemu stylowi autorki. Moja wyobraźnia przez trudu pozwoliła mi przenieść się do bohaterów i wczuć się w jakimś stopniu w ich sytuację - nie w pełni, z wiadomego powodu: nie jestem osobą o podobnych doświadczeniach. 
   Słodka i gorzka. Urocza i okrutna. Romantyczna i niczym z horroru. Taka właśnie jest ta książka. Jak zaczniesz czytać, to nie możesz się od niej oderwać. Aż żal robić pauzę gdy rzeczywistość wzywa. 
   Mogę o niej mówić w samych superlatywach. Gorąco zachęcam do lektury - nie zawiedziecie się.

Polecam 


▪️▪️▪️
#agnieszkabrückner #podwójnyblef #wydawnictwoniezwykłe #literaturakobieca #spicybook #lubimyczytać #wyzwaniegranicepl #recenzja #goodbook #polecamksiążkę #booksmakemehappy 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz