"Spowiedź grzesznika" Thomas M

[reklama] Wydawnictwo Magia Słów



Opis wydawcy: 

Adam miał być księdzem, ale w jego życiu pojawiła się ONA.
Kobieta, która pokazała mu, jak smakuje zakazany owoc.
Jedna przypadkowa i niewinna znajomość sprawiła, że z nieśmiałego chłopca, na którego kobiety nie zwracały uwagi, stał się obiektem pożądania wielu z nich.
Serce, które zamienił w kamień, doprowadziło do tego, że budził się u boku pięknych kobiet, których imion zazwyczaj nie pamiętał. Rozkochiwał je w sobie, dając im najcudowniejszą noc swojego życia, a następnie o nich zapominał.
Przez lata wszystko szło zgodnie z jego planem, do czasu kiedy pojawiła się Agata.
Zwykła kobieta, która miała być tylko przyjemnością na jedną noc, okazała się być tą, która skruszyła jego serce z kamienia.
Karma jednak nie zapomniała jego grzechów i gdy najmniej tego się spodziewał, przyszło mu zapłacić za wszystkie swoje winy, których dopuścił się wobec poznanych kobiet.


Premiera: 14.02.2024
Ilość stron: 289



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Magia Słów

   Erotyk oczami mężczyzny. Sporadycznie sięgam po takowe, bo niestety spostrzeżenia męskie i damskie odnośnie relacji są różne. Tu nie ma się co oszukiwać. I niestety nie każdemu czytelnikowi, kobiecie, odpowiada takie spojrzenie na związki.
    Biorąc książkę do ręki miałam zdecydowanie inne wyobrażenia co do niej. Sądziłam, że będzie tu opisane przygotowanie głównego bohatera do posługi i dopiero dodany kontrast zakazanego owocu.
    Niestety mamy tylko wzmiankę o takiej przeszłości. Wkraczamy od razu w świat erotycznych przygód Adama. Mężczyzny dalekiemu do świętości, patrząc na jego imię. Chwilami jego zachowanie mnie irytowało.
   Fajnie, że autor pokusił się o pokazanie historii tej jednej, jedynej, która zmieniła jego życie. Mogłam dzięki temu bliżej go poznać i postarać się lepiej go zrozumieć.
    W powieści zdecydowanie jest dużo ognia. Żaru i chemii. Pociągu seksualnego i rozładowania napięcia. Sceny są krótkie i opisane bardzo przyziemnie. Język nie do końca mi odpowiadał, bowiem jestem przyzwyczajona do bardziej rozbudowanych opisów i emocji temu towarzyszących.
   W lekturze jest bardzo duży nacisk na sceny uniesień. Jak na spokojny, wręcz leniwy przebieg fabuły, kontakty seksualne były ekspresowe jeśli chodzi o początki znajomości i ich późniejszy przebieg.  Zapewne był to zamierzony zabieg ale mi nie przypadł do gustu. 
   Plus taki, że autor ma lekki styl i trafnie buduje dialogi. Podobał mi się pomysł na fabułę. Książkę przeczytałam na raz, co także jest plusem. Może być. Poprawna. Z przesłaniem. Z pomysłowymi ilustracjami wewnątrz. Szata graficzna na tak. 
   Ale podsumowując, książka nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Widocznie tak musiało być, że nie wpasowała się w mój czytelniczy gust.
   Nie mniej jednak gratuluję autorowi odwagi by wydać swoją powieść i trzymam kciuki za dalsze historie. 
   Zachęcam tak jak zawsze do wyrobienia sobie własnego zdania.



▪️▪️▪️
#thomasm #spowiedźgrzesznika #wydawnictwomagiasłów #erotyk #eroticbook #hotbook #booklovers #bookphoto #bookstagram #bookreader #recenzja #wyzwaniegranicepl #pikantnaksiążka #lekturanadziś #czytampolskie #czytampolskieksiążki 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz