"Devin. Niezwykli. Tom II" Lena M. Bielska

Opis wydawcy:

Nie jest łatwo być odmieńcem, szczególnie wśród... odmieńców.  
 
Corina należy do watahy wilkołaków, ale nie potrafi w pełni przemienić się w wilka. Wszystko przez klątwę, którą pragnie z siebie zdjąć.

Kobieta oprócz tego ma jeszcze jeden problem. Jej Przeznaczonym okazuje się wampir, który – w przeciwieństwie do niej – nie odczuwa Magii Przeznaczenia. Nie sposób również stwierdzić, kiedy Devin mówi prawdę, a kiedy manipuluje Coriną dla własnych korzyści.    
Młoda kobieta nie może mu ufać, tym bardziej że na jaw wychodzą kolejne tajemnice. Słowa wiedźm i elfów wprowadzają mętlik w jej głowie, ale największą zagadką wydaje się sam Devin...    
     Pozbawiony uczuć wampir zaczyna zachowywać się kuriozalnie: raz łamie Corinie serce, a innym razem powoduje szybsze jego bicie.
   
Przeznaczenie bywa okrutne i mściwe, szczególnie gdy ktoś próbuje je oszukać. 
Czy tych dwoje ma szansę odnaleźć szczęście?

Tom: II
Seria: Niezwykli
Premiera: 01.08.2023
Ilość stron: 326
Wydawnictwo: Imagine Books 



Moja opinia:


   Corina Lupescu należy do watahy wilkołaków. Ale niestety nie potrafi w pełni się przemienić. Przed laty została zablokowana poprzez klątwę. Teraz pragnie odkryć jak ją z siebie zrzucić. Ale sprawy nie ułatwia fakt, że jej Przeznaczonym zdaje się być wampir.
   Devin Boudreaux jest wampirem nie mającym uczyć. Jego serce zmieniło się w głaz. Nie odczuwa Magii Przeznaczenia ale musi za wszelką cenę uczynić Corinę swoją. Będzie manipulował aby osiągnąć cel. 
   Corina mając na uwadze jego dziwne zachowanie nie jest w stanie mu zaufać. Szczególnie, gdy na jaw zaczynają wypływać kolejne tajemnice. A wiedźmy i elfy dokładają swoje cegiełki wprowadzając w umyśle kobiety totalny chaos. 
   Komu Corina powinna zaufać? Czy oszuka przeznaczenie? Czy uda się jej zdjąć klątwę? Jakie decyzje podejmie Devin? Czy tych dwoje autentycznie połączy Magia Przeznaczenia? A może to wszystko jedna wielka pomyłka?

    Uwielbiam zmiennokształtnych. Takie lekkie fantasy jest dla mnie idealną powieścią. A pierwszy tom serii "Niezwykli" podobał mi się tak bardzo, że kolejnego wypatrywałam z ogromną niecierpliwością.
   W tej części poznajemy historię Coriny - siostrę wilkołaków. To młoda kobieta, która utknęła w miejscu. Nie może ruszyć do przodu a wszystkiemu winna klątwa. Ta postać zdecydowanie jest silna i waleczna. Pewna siebie i zadziorna. Posiada dominującą osobowość a jednocześnie pozostaje wrażliwa i w jakimś stopniu krucha. Ale te wszystkie cechy łączą się ze sobą spójnie tworząc bardzo przyjemny obraz kobiety, która pragnie tylko szczęścia, miłości i odnalezienia swego miejsca na ziemi. Świetna postać. Sympatyczna i bardzo interesująca. 
   Devin na początku pokazał się z takiej strony, że miałam okazję wziąć ten kołek, czosnek i ukarać go za to, jak traktował Corinę. Ale sobie grabił. Aż mnie nosiło na tą jawną niesprawiedliwość. Ale otrzymał ode mnie kredyt zaufania, gdy zobaczyłam te przebłyski czegoś dobrego. I miałam szczerą nadzieję, że mnie nie zawiedzie. To zdecydowanie bohater, który testował moją cierpliwość. Skakał na szali dobra i zła i co rusz przechylała się to w jedną, to w drugą stronę. Dość mocno niepewna postać. Świetnie poprowadzona. 
   Relacja bohaterów zdecydowanie była naszpikowana emocjami z całej palety. Nie zabrakło chemii i wzajemnego rosnącego zafascynowana. Czuć było unoszącą się wokół nich aurę pożądania. Przyciąganie działało serwując sceny godne uwagi.
   W lekturze nie brakuje zwrotów akcji, które trzymały w napięciu i dostarczały adrenaliny oraz morza nadziei. Jak także znalazło się miejsce na elementy zaskoczenia, które bajkowo podkręcały fabułę. 
   Pojawiające się inne osoby magiczne tylko dowartościowały lekturę czyniąc ją nieodłączną. Przeczytałam ją na raz skutecznie przenosząc się oczyma wyobraźni do postaci, które polubiłam. 
   To zdecydowanie była satysfakcjonująca lektura. Obowiązkowa dla fanów autorki, jak i lekkiego romantycznego fantasy, gdzie na szali stoją przeciwności losu, przeznaczenie oraz miłość. Tu nic nie jest pewne a wydarzyć może się wiele. Szczególnie, że podświadomość sama podsyła warianty ciągu dalszego czytanych scen. 
   Autorka zaczarowała moją rzeczywistość. Lekkim i przyjemnym stylem napisała powieść, którą z dumą postawię na półce obok wcześniej wydanych lektur.
   Zachęcam do czytania. Zdecydowanie warto. Najlepiej z zachowaniem chronologii ale nie jest to moim zdaniem konieczność.

Polecam 









Współpraca reklamowa: Wydawnictwo Imagine Books

#recenzja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz