"Czarne Żagle. Żądza. Tom II" Paulina Jurga

Opis wydawcy:

Nazywam się Cruz Noir García. Niewiasty mnie uwielbiają, bo potrafię odgadnąć i spełnić ich najskrytsze pragnienia. Jednak nigdy się nie zakochałem, a jedyne, na czym mi zależy, to butelka rumu i dobra zabawa.
Nie spodziewałem się, że pełna namiętności noc z ognistą Irlandką Nyą wywoła falę nieszczęść, za które czuję się odpowiedzialny i których do dziś dnia nie umiem sobie wybaczyć. Straciłem brata, a jego ukochana przysięgła mnie zabić.
Pragnę odkupić winy i zrobiłbym to, gdyby nie podstępna Nya. Nie rozumiem, dlaczego za wszelką cenę próbuje mnie pojmać. Ani tego, że przy niej moje serce zaczyna szybciej bić...


Tom: II
Seria: Czarne Żagle
Premiera: 09.08.2023
Ilość stron: 360
Wydawnictwo: Otwarte



Moja opinia:


   Cruz Noir Garcia jest piratem przyciągającym wzrok wszystkich kobiet. Ten pirat zdecydowanie ma powiedzenie jednak nie przywiązuje zbytniej wagi do kobiet - dla niego liczy się tylko dobra zabawa i zasób rumu.
   Na jego drodze los postawił młodą, ognistą Irlandkę. Nya wkradła się niepostrzeżenie do jego myśli i mimo upływu czasu ciągle tkwi w jego umyśle niczym drzazga, której nie da się usunąć.
    Na domiar złego ponownie się spotykają lecz tym to ona poluje na niego. Musi go złapać i dostarczyć ojcu. Nie ma wyjścia a jej motywy są znane tylko jej.
   Jaki sekret skrywa kobieta? Czy uda jej się pojmać pirata? Co przyszykował dla nich nieprzewidywalny los?

   Seria piracka od Pauliny Jurgi to majstersztyk powieści przygodowych, historycznych. To książki, które przenoszą w czasie. Oczyma wyobraźni przeskakujemy do bohaterów na statki pirackie bacznie obserwując ich starcia i potyczki.
    Kolejny raz zostałam wessana w wykreowany świat. Świat piratów, gdzie panują zupełnie inne zasady. Gdzie rządzą mężczyźni a kobiety są dodatkiem tylko dla przyjemności i rodzeniu synów. Gdzie szacunek zdobywa się innymi czynami.
   Autorka kolejny raz zachwyciła mnie doskonałym researchem. Znajomość obyczajów, ubiorów i czynów została przedstawiona w niezwykle realny i wiarygodny sposób. 
   Kreacja bohaterów zachwyca na każdym kroku. Nasz hulaka i bawidamek w końcu został znokautowany przez los co przejaśniło mu priorytety. I chwała za to, hehe. Ale cóż z tego - w dalszym ciągu mocno testował moją cierpliwość. Ten typ po prostu już tak ma, że gdzie się nie pojawi, tam króluje. Bomba. 
   Zresztą Nya również. Z każdym krokiem coraz bardziej zyskiwała w moich oczach. Ta kobieta to siła. Hardość, odwaga i inteligencja. Ale także empatia i ogromne serducho. Z całych sił trzymałam za nią kciuki. 
   Dynamika wydarzeń dosłownie wbijała w fotel. Serwowane zwroty wydarzeń dostarczały adrenaliny. Nieprzewidywalność wydarzeń natomiast robiła swoje. Nie sposób było złapać oddech czy na chwilę spowolnić i wyrównać szaleńczą gonitwę serca, które najchętniej wyskoczyłoby na wolność. 
   Wow. Wow. Wow. Co to była za historia! Na pierwszym tomem rozpływałam się z zachwycie a ten dosłownie jeszcze pobił go o głowę. Nie mogę się doczekać kontynuacji. 
   Emocje podczas czytania wręcz kipiały. Pełna ich paleta została zaserwowana. Co tu się działo to głowa mała. Co ta niesamowita historia! Piękna. Bolesna i smutna. Z nutką humoru i romantyzmem. A wszystko na wzburzonych wodach wśród piratów, którzy elektryzowali i hipnotyzowali. 
   Z całego serca zachęcam do czytania. Oczywiście z zachowaniem chronologii. Mam nadzieję, że dostarczy wam tyle emocji i tak silnych wrażeń jak i mi. Takie książki to czysta przyjemność czytania.

Polecam 







Współpraca reklamowa: Wydawnictwo Otwarte

▪️▪️▪️
#paulinajurga #czarneżagle #cz_żądza #czytamjurgę #jurga_repost #wydawnictwootwarte 
#recenzja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz