"Odkupienie grzechu. Trylogia Socjety. Tom II" Natasha Knight & A. Zavarelli



Opis wydawcy:


Mąż mnie nienawidzi, ale jest też jedyną osobą, która może przyjść mi na ratunek.
Zostałam porwana, a Santiago to moja ostatnia nadzieja. W dodatku nie wiem, czy żyje. Chociaż bywa okrutny, nie potrafię znieść myśli, że odszedł.
Lecz mój potwór ma dziewięć żyć.
Jeszcze ze mną nie skończył. Wkrótce wrócę do rezydencji, zostanę zamknięta w pokoju i zdana na jego łaskę.
Wiem, że mną gardzi.
Zdaję sobie sprawę, że stałam się celem zemsty.
Ale między nami jest coś jeszcze. Coś mrocznego, co zatopiło pazury w moim sercu.


Tom: II
Seria: Trylogia Socjety
Premiera: 16.09.2022
Ilość stron: 268
Wydawnictwo: Papierówka




Moja opinia:


   Ivy trafiła kolejny raz do piekła. Została porwana a Santiago jej nie uratuje - choć ona o tym marzy. On jej nienawidzi. Tym razem może być za późno na ratunek. Przed Santiago szansa na zemstę, która nigdy nie smakowała tak wybornie.
   Co zrobi Ivy? Jaką decyzję podejmie Santiago? Jakie sekrety ujrzą światło dzienne? Co czeka tym razem na bohaterów?

   Pierwszy tom serii duetu autorek okazał się niezwykle mroczny i demoniczny. Jednocześnie bardzo niegrzeczny i wręcz spajający. Z ogromną niecierpliwością czekałam na kontynuację. Na ciąg dalszy wydarzeń, które okazały się być jeszcze bardziej zagmatwane i nieprzewidywalne.
   Autorki kolejny raz zaprosiły mnie do świata pełnego bólu. Zadawania cierpienia, z którego wyciągane były ogromne dawki zadowolenia. Pełnej satysfakcji. Brutalne, bestialskie i bezduszne. Bardzo odważne i bardzo realne. Została także zachowana dynamika oraz dostarczona adrenalina. 
   Z trwogą i drżeniem serca śledziłam przebieg wydarzeń. Z zapartym tchem czytałam wydarzenia, które mąciły mój spokój dostarczając wrażeń i pełnej palety emocji. 
    Mocno trzymałam kciuki za Ivy. Ta kobieta nie była zła, aby los ją aż tak okrutnie ukarał. A jednak jego nieprzewidywalność była potężnym ciosem.
   Santiago kolejny raz testował granice mojej cierpliwości. Wyszkolenie i przeszłość zrobiły swoje ale ja cały czas wierzyłam, że jest w nim choć odrobina "normalności". A jak było? Tego nie zdradzę. Ale na pewno nie podziewałam się takich zwrotów akcji. I już nie mogę się doczekać finałowego tomu. Koniecznie muszę się dowiedzieć, jak zakończy się ta niesamowicie wciągająca i okryta gęstą czarną mgłą historia.
    Trylogia Socjety to seria dla osób o mocnych nerwach oraz rządnych mocnych wrażeń. Dla czytelników o otwartych umysłach, którzy są w stanie w mniejszym bądź większym stopniu zaakceptować pewne zachowania bohaterów odbiegające od ogólnie przyjętych norm. Drugi tom dla mnie również okazał się być pozycją satysfakcjonującą. 

Polecam 





Współpraca: Wydawnictwo Papierówka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz