"Diamentowa cisza" Sophie Davis

 


Opis:

Raven z przerażeniem odkrywa, że rozwiązanie tajemnicy zniknięcia Lark miała cały czas pod nosem. Dziewczyny łączy więcej, niż jest gotowa przyznać, a pomocny sąsiad wcale nie jest kimś, komu można ufać.
Kiedy nowe fakty wychodzą na jaw, Raven musi połączyć wszystkie wskazówki, bo w grę wchodzi nie tylko jej bezpieczeństwo, ale i życie. Stawka w tej grze właśnie znacznie wzrosła.
Czy tajemnicza Lark ma w zanadrzu więcej sekretów, niż Raven jest w stanie udźwignąć? Czyją krwią spływa najpiękniejszy z diamentów rodziny Kingsleyów?

Premiera: 12.11.2020
Tom: III
Seria: Tajemnice
Ilość stron: 360
Wydawnictwo: Kobiece




Moja opinia:


   Raven Ferragamo nie ustaje w poszukiwaniach Lark. Dziedziczki rodu Kingsley, która specjalizuje się w wydobyciu diamentów. Główna bohaterka ma wsparcie kilku mężczyzn ale jej pomocny sąsiad nie jest do końca tym, za kogo się udaje. Każdy kolejny trop w tej zagadce to nowy puzzel wyjątkowej historii. Historii, która swe rozwiązanie ma w przeszłości. Czy Raven udźwignie to, co odkryje? Czy diamenty dają szczęście? Co się stało z Lake i dlaczego? Jak zakończy się ta niewiarygodna lektura?

    Trzeci tom serii ponownie przeniósł mnie do świata tajemnic i zagadek. Jako, że jest to trzeci i zarazem ostatni tom trylogii to konieczna, w moim odczuciu jest znajomość początku i wszystkich wcześniejszych wydarzeń. W trzecim tomie jest finał wydarzeń, do których nakierowują poprzednie dwa tomy. Autorka świetnie pociągnęła historię. Trafiłam na ten sam, tak dobrze mi znany mrok i niepewność. Ale tym razem doszły elementy, które mnie zszokowały. Historia jest mocna, pełna tajemnic i kłamstw. I ja to łykam. Lubię takie fabuły. Niby proste a niezwykle zawirowane z drugim dnem. I wcale nie brakowało mi tutaj opisów scen uniesień. Miałam się skupić na prywatnym i niezwykle ryzykownym prywatnym śledztwie i tak było. Dostałam historię, która przeraża pomysłowością tych, którzy za wszelką cenę powinni chronić i dbać. To było wręcz niewiarygodne. Główna bohaterka jest postacią intrygującą, ciekawą, pełną niewiadomych. Niezwykle uparta, konsekwentna i dociekliwa. Podobała mi się, choć w miarę odkrywania kolejnych kart na mej twarzy malowało się coraz większe niedowierzanie i szok. To takich finiszowych wydarzeń się nie spodziewałam. Wiedziałam, że prawda będzie szokująca ale to co napisała autorka wbiło mnie w fotel. Aczkolwiek uważam, że ten tom w moim odczuciu nie jest tak dobry jak poprzedni. Autorka poruszyła w tej historii wiele zagadnień, które mrożą krew w żyłach. Napisała historię po części wiarygodną a po części wręcz niewyobrażalną jeśli chodzi o decyzje innych bohaterów. Było mrocznie, było niebezpiecznie, było wciągająco. Cała seria była dla mnie warta przeczytania. Jeśli szukacie czegoś mocnego, zagadkowego i wstrząsającego to jest to zarówno książka, jak i seria dla Was.


Polecam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz