Czytelnicze podsumowanie miesiąca


 CZYTELNICZE PODSUMOWANIE LISTOPADA






Mój listopad był zaczytany. Może nie tak, jak październik ale nie ma co narzekać .No dobra, jest. A wszystkiemu winien Covid-19, na który zachorowałam na początku miesiąca. Wiele książek musiałam przełożyć, przesunąć w czasie i niestety mam opóźnienie. Jeszcze raz dziękuję autorom i wydawnictwom za wyrozumiałość. Nadal walczę z powikłaniami i ganiam po lekarzach. Przez to wszystko mam spory poślizg i jest mi z tym strasznie źle. Serio, nie lubię być komuś czegoś dłużna a tym bardziej nie wywiązywać się ze zobowiązań. Nadrabiam jak mogę. Mam nadzieję, że do końca roku wyjdę na prosto. Przynajmniej taki mam ambitny plan.

Wracając do konkretów. W listopadzie przeczytałam 22 książki. W tym miesiącu pod moje blogerskie skrzydełka trafiły cztery patronaty. Dziękuję ślicznie za tą możliwość.

Monika Rępalska "Anioły ciemności. Mo" WasPos
Inga Juszczak "Towarzyszka mafii" Wydawnictwo NieZwykłe
Katarzyna Lemiesz "Wyścig serca" Wydawnictwo Feniks
Antologia Piórem Czarownic "Księga czarownic. W kotle osobowości" WasPos

Te cztery cudowności mogę Wam szczerze polecić, szczególnie jeśli Wasz czytelniczy gust pokrywa się z moim, bądź jest bardzo podobny. To mój TOP 4. A co jeszcze mogę polecić? NA pewno "Snieżną siostrę" Maja Lunde Wydawnictwo Literackie oraz "Miłosny blef" D.B.Foryś. Oto moja szósteczka must have listopada. A U Was jakie wyniki? Co mi polecicie? Na jaką książkę warto zwrócić uwagę?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz