CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA

 



CZYTELNICZE PODSUMOWANIE GRUDNIA


Grudzień zleciał ekspresowo. Ledwo się zaczął a tu już ostatni dzień. Przez moje zawirowania chorobowe w listopadzie miałam spore zaległości i nie brałam dużo na grudzień do recenzji. Wiedziałam, że ten miesiąc będzie słabszy od ostatnich. Ale w zasadzie, gdy znosiłam książki do zdjęć okazało się, że nie było tak źle. Otóż za mną 25 pozycji z czego dwa to moje patronaty.

Dziękuję Agnieszce Kareckiej za możliwość objęcia patronatem medialnym drugiej części przygód Mii i Zayna - "Po drugiej stronie jeziora 2" To była czysta przyjemność wyruszyć z nimi w misję wyzwolenia Krainy Pięciu Miast. 

Dziękuję również Poli Kraucz za poznanie wstrząsającej historii Ivon. "Układ z milionerem" był mocny i pełen niespodziewanych zwrotów akcji. 

Te dwie książki śmiało polecam.
Co jeszcze? W kolejności losowej: 
1) "Crow" A. Zavarelli;
2) "Blood from blood" Katarzyna Małecka
3) "Miss Independent" Joanna Balicka

To moja piątka z grudnia, która skradła moje serce. A teraz zapytam Was o wasze TOP5 - piszcie w komentarzach. Jeśli czytaliście coś, czego u mnie nie było a co polecacie to także dajcie znać. Z chęcią zerknę i poczytam.

Zaczytanego stycznia, kochani.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz