CZYTELNICZE PODSUMOWANIE ROKU

 




CZYTELNICZE PODSUMOWANIE ROKU



W roku 2020 udało mi się przeczytać o wiele więcej książek, niż pierwotnie miałam w planie. To chyba dobrze, prawda? Moja czytelnicza pasja i wręcz mania się rozwija i co miesiąc zaskakuję samą siebie. W tym miejscu chciałabym podziękować wszystkim autorko i wydawnictwo, które przekazały w moje skromne dłonie ich dzieła. Dziękuję, że mogłam je przeczytać i podzielić się wrażeniami.

Okej, pora na konkrety, hihi

Moje statystyki:
STYCZEŃ - 25 
LUTY - 32 
MARZEC - 27
KWIECIEŃ - 18 
MAJ - 32 
CZERWIEC - 37 
LIPIEC - 26 
SIERPIEŃ - 33
WRZESIEŃ - 32
PAŹDZIERNIK - 47
LISTOPAD - 22
GRUDZIEŃ - 25

W sumie daje to: 356 książek. Prawie jedna dziennie na każdy dzień roku. 

Na wyróżnienie zasługują moje patronaty, które macie na zdjęciu. 24 cudowności, które gorąco Wam polecam. Każda historia była o czymś innym, w różny sposób poruszała struny mego serca. Ale najważniejsze jest to, że zapadły mi w pamięć i z chęcią jeszcze niejeden raz do nich powrócę.

"Usłane różami" Katarzyna Mak
"Spadek Barbary Tryźnianki" Andrzej F. Paczkowski
"Sucinum. Tajemnice bursztynowego szlaku" Camille O'Naill
"W jego oczach" AT. Michalak
"Strefa koszmaru" Patrycja Giesecke
"Po drugiej stronie jeziora 2" Agnieszka Karecka
"Układ z milionerem" Pola Kraucz
"Prezes" Aldona SKrzypoń-Powroźnik
"Towarzyszka mafii" Inga Juszczak
"Anioły ciemności" Monika Rępalska
"Wyścig serca" Katarzyna Lemiesz
"Księga czarownic" Piórem Czarownic
"Zgadnij, kom jestem" Kamila Cudnik
"Dom Beaty" Anna Kucharska
"Gra cieni" Anna Tuziak
"Miłość na sprzedaż" Sandra Robins
"Trapped" Alicja Skirgajłło
"Paleta Emocji" Renata Czaban-Kryczka
"Życie 2.0" Aldona Reich
"Stay with me" P.D. Hutton
"Zapomniana piosenka" Agata Bizuk
"Szept diabła" Monika Nerc
"Rzeka" Karolina Milik

A Wam kochani ile udało się przeczytać w tym roku? Spisujecie sobie tytuły?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz