"Zapłata. Wycena. Tom II" K.N. Haner

[reklama] Wydawnictwo Ale



Opis wydawcy:

Za co zapłaci najwyższą ceną – za miłość czy władzę?

Cassie, piękna stripgirl z zasadami, zaciągnęła u Gabriela największy z możliwych długów. Oddała w jego ręce swój los i doskonale wie, że nie ma odwrotu. Choć przez chwilę nie utrzymują kontaktu, a to pozornie pomaga stanąć dziewczynie na nogi, Gabriel, dobrze znany w miejscowym półświatku, wraca jak bumerang, a z nim namiętność, która trawi wszystko wokół niczym ogień. W chaosie tajemnic i niedomówień mężczyzna uświadamia sobie, że Cassie nigdy nie powinna pojawić się w jego życiu.

Gdy Gabriel zostaje kandydatem na gubernatora, wkracza w świat polityki, intryg i złych intencji. W świat, w którym nikomu nie można zaufać. W walce o władzę kluczowe są słabe punkty przeciwników, a słabym punktem Gabriela jest tajemnicza Cassie.

Czy ta gra jest warta świeczki?


Tom: II
Seria: Wycena 
Premiera: 08.11.2023
Ilość stron: 400


Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Ale


   Historia Cassie jest wyjątkowa. Naznaczona bólem i niesprawiedliwością. Wręcz nieprawdopodobna. Byłam ogromnie ciekawa tego, co teraz się jej przydarzy.
    Od pierwszej strony autorka zabiera czytelnika na przejażdżkę rollercoasterem emocjonalnym. Dostarcza ich pełnej palety serwując niesamowicie silne wrażenia. Dołożone w przemyślanych momentach elementy zaskoczenia i zwrotów akcji uczyniły tę powieść nieodkładalną. 
   Z całych sił kibicowałam bohaterom. Polubiłam Cassie. To bardzo sympatyczna i wzbudzająca zaufanie kobieta. Z charakterem, który dodawał jej siły i odwagi. Bardzo dobra kreacja. Tak samo jak w przypadku Gabriela. Choć on nie raz testował moją cierpliwość swoim zachowaniem i czynami. Ale finalnie nie zmieniłam o nim zadania. Ten mężczyzna wpił się w moje myśli i nie sposób o nim zapomnieć.
   Autorka zdecydowanie pobudziła moją wyobraźnię. Zatraciłam się w czytanej lekturze. Trzymała w napięciu i niepewności do samego końca. 
   Bardzo dobra pozycja dla fanów nie tylko autorki ale także emocjonujących lektur z niebanalną fabułą. Zachęcam do czytania - oczywiście z zachowaniem chronologii. 
   Sprawdźcie sami co los zgotował tym razem bohaterom i czy udało im się wyjść z tych starć obronną ręką. 

Polecam 


▪️▪️▪️
#knhaner #zapłata #wydawnictwoale #romans #spicybook #literaturakobieca #goodbook #lubimyczytać #wyzwaniegranicepl #recenzja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz