"Anielska zemsta. Zemsta Castillo. Tom IV" Agnieszka Brückner

[reklama] Wydawnictwo NieZwykłe


Opis wydawcy:

Mijają trzy lata od ślubu Laury Castillo, a Angelo Bionte poprzysiągł, że nigdy więcej nie będzie się starać o jakąkolwiek kobietę. 

Pewnego dnia matka prosi go, aby sprawdził, co się dzieje z córką jej niedawno zmarłej przyjaciółki. Mężczyzna odnajduje Vibianę i sprowadza do swojego domu rodzinnego, uwalniając ją od psychopatycznego chłopaka. Przy okazji ma nadzieję, że jego rodzicielka skupi uwagę na dziewczynie, a nie na jego kawalerskim życiu.

Z czasem między Angelo a młodszą o trzynaście lat kobietą rozpoczyna się potajemny romans bez zobowiązań. Sytuacja komplikuje się, gdy niespodziewanie pojawia się były chłopak Vibiany.

Książka zawiera treści nieodpowiednie dla osób poniżej szesnastego roku życia.             


Tom: IV
Seria: Zemsta Castillo 
Premiera: 18.10.2023
Ilość stron: 361



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo NieZwykłe


   "Zemsta Castillo" spodobała mi się od samego początku. Z każdym kolejnym tomem natomiast moja radość z czytania wzrastała.
   Czwarty tom, z pozoru anielski, okazał się być równie mroczny i diabelski co poprzednie. Zaserwowany mrok bardzo dobrze trzymał w napięciu. Zdecydowanie dostarczał adrenaliny a plastyczne, realne i brutane opisy tortur podsuwały obrazy jak żywe. Także od zaplecza mafijnego było ogromnie interesująco i frapująco.
   Nasza główna para bohaterów to starcie anioła i diabła. Czułam podświadomie, że to nie będzie łatwa przeprawa ani przesłodzona historia ociekająca miodem. I miałam rację.
   Między Angelo Bionte a Vibianą Laverta została naznaczona duża różnica wieku. Ale posiadany bagaż doświadczeń obojga spowodował, że widziałam dla nich dużą nadzieję.
   Relacja między nimi była piękna. Romantyczna na swój sposób. Pochłaniająca i pełna niewiadomych. Te natomiast powodowały, że czułam niepewność. 
   Romans mafijny okazał się być powieścią gorącą, przewrotną i nieprzewidywalną. Pochłonął mnie od pierwszej chwili dostarczając pełnej palety emocji. Autorka zdecydowanie czaruje słowem za każdym razem serwując pełen pakiet potrzebny dla pełnej satysfakcji czytelnika. Otula ciepłem, dodaje nadziei a także zmusza do refleksji.
   Zachęcam do czytania. Zalecam z zachowaniem chronologii. Nie będziecie żałować. Ja uwielbiam tę serię.

Polecam 
   



▪️▪️▪️
#agnieszkabrückner #anielskazemsta #zemstacastillo #wydawnictwoniezwykłe #romansmafijny #lubimyczytać #bookstagram #lovebook #recenzja #wyzwaniegranicepl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz