"Wysłannicy" Melissa Darwood

[reklama] Melissa Darwood



Opis wydawcy:

Młodzieżowa trylogia pełna romantycznych uczuć, przygód, poświęcenia i przyjaźni.

Czy istnieje miłość od pierwszego wejrzenia? Taka prawdziwa, bezgraniczna i nieprzemijająca?

Trzy dziewczyny, na drodze których zjawiają się mężczyźni skrywający tajemnice. Trzy niezwykłe historie, które przyspieszą bicie Twojego serca i rozbudzą wyobraźnię.

Każdy z tomów – Larista, Guerra, Cedyno – to emocjonująca walka dobra ze złem, gdzie miłość gra pierwsze skrzypce.

Czy jesteś gotowa wziąć w niej udział, stając ramię w ramię z Wysłannikami?


Premiera: 08.11.2023
Ilość stron: 820



Moja opinia:


[Reklama] Melissa Darwood

"Dwa serca, jedno bicie,
Niech mnie odnajdzie miłość na całe życie."

   Wyjątkowe wydania pozostają w sercu na zawsze. A to zawierające trylogię "Wysłannicy" zasługuje na szczególną uwagę.
   Ta trylogia była jedyną historią, jakiej jeszcze nie było mi dane przeczytać, jeśli chodzi o twórczość autorki. Miałam ją wpisaną na listę ale jak tylko zobaczyłam to przepiękne wydanie wiedziałam, że to właśnie teraz będę chciała to nadrobić.
    Szata graficzna jest cudowna. Twarda oprawa zdecydowanie ułatwia czytanie i opanowanie nad tym grubaskiem - 820 stron. Te drobiazgowe zdobienia. Te barwione brzegi. Cudowne ozdobniki graficzne na stronach. Po prostu czytanie ma być komfortowe.
    Ta księga zawiera trzy tomy opowiadające odrębną historię miłosną. Odrębną a mimo wszystko spójną ze sobą. 
   Najlepiej poznajemy żywiołową i empatyczną Larisę i Gabriela, który mnie oczarował. Szlachetny, honorowy, cierpliwy a jednocześnie charakterny i posiadający wewnętrzny magnes. Z nimi poznajemy Guardian i poznajemy walkę życia ze śmiercią.
    W drugiej części główną rolę przejmuje Zuza, przyjaciółka Lari, którą fascynuje muzyka, oraz Patryk, który udowodnił, że jest a stanie zrobić wszystko dla swojej ukochanej. Guerra zaprasza uchylając drzwi.
   I trzecia, gdzie do głosu dochodzą empatyczna i wrażliwa Lea oraz Jordan, którzy także pokazali siłę miłości. Cedyni także są wyjątkowi. 
    Wbrew pozorom książkę czyta się szybko. Wręcz ekspresowo, tak pochłania. Poznajemy bohaterów z wyjątkowymi zdolnościami a wszystko tyczy się życia i śmierci. Autorka sukcesywnie podsycała moją ciekawość. Zapewniła mi rozrywkę na wysokim poziomie. Lektura była pasjonująca, przewrotna i z elementami zaskoczenia. Każda z części dostarczyła mi wielu emocji. 
   "Wysłannicy" to fantasy skierowane do młodzieży. Aczkolwiek uważam, że dojrzałym czytelnikom również może przypaść do gustu. 
   To zdecydowanie dynamiczna i frapująca lektura. Czytanie jej sprawiło mi wiele radości i dostarczyło wiele przyjemności.

Polecam 





▪️▪️▪️
#melissadarwood #wysłannicy #larista #guerra #cedyno #trylogia #youngadult #fantasy #lubimyczytać #booklovers #wyzwaniegranicepl #recenzja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz