"Student 19. Tom I" Radosław Stopka

[reklama] Wydawnictwo Magia Słów


Opis wydawcy:


Nieśmiały Witek Pająk wyjeżdża na studia do obcego miasta. Jego życie obraca się wokół imprez, uczelni i kobiet. Zdesperowany szuka swojej pierwszej miłości w internecie. Niespodziewanie zaczyna poznawać atrakcyjne dziewczyny na portalu randkowym.
Kiedy pojawia się Karina, jego serce zaczyna bić w innym rytmie. Miłosny wir odmienia młodego mężczyznę.
Czy główny bohater utrzyma się na uczelni? Czy pokona przeciwności, które staną na jego drodze?
Czy Witek doświadczy miłości?


Tom: I
Seria: Student19
Premiera: 24.01.2024
Ilość stron: 367



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Magia Słów

   Czasy studiów rządzą się swoimi prawami. Sama mam to już za sobą i wspominam całkiem pozytywnie. Byłam bardzo ciekawa co się przydarzy bohaterowi.
   Pomysł na lekturę był całkiem fajny. Z jednej strony pozytywnie odebrałam realia sal wykładowych, z drugiej strony zaś bardzo mi się dłużyło to wszystko. Zbyt drobiazgowo i przez to nużąco.
    Taka sytuacja miała miejsce w zwykłej codzienności bohatera. Skrupulatność i drobiazgowość opisów dosłownie mnie przytłoczyła.
    Historia miłosna natomiast zastała moim zdaniem wplątana w ten czas studiów i realiów życia, i trochę gdzieś tam została w tyle. Nie czułam tego czegoś. Tej magii, tego powoli rodzącego się uczucia, tej fascynacji. Nic. 
   Nie przypadł mi do gustu również główny bohater. Witek wyszedł bez wyrazu i taki mdły. Nie miał pazura, czy tam wyraźniejszego charakteru. Taki trochę ciapowaty.
    Niestety książka totalnie nie trafiła w mój gust. Zbyt monotonna i nużąca. Wiało nudą i niestety odetchnęłam, gdy tylko doczytałam do końca. Nie mam w planach kontynuacji. 
   Nie mogę polecić wam tej pozycji ale jak to zawsze bywa w takich sytuacjach - zachęcam do wyrobienia sobie własnego zdania. Jest spora szansa, że ta historia się wam spodoba.




▪️▪️▪️
#radosławstopka #student19 #wydawnictwomagiasłów #booklovers #lubimyczytać #recenzja #wyzwaniegranicepl #książka #bookphoto #book 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz